alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

پل بسفروس استانبول

پل بسفروس استانبول | همه چیز + فعالیت های قابل انجام در تنگه بسفر

پل بسفر بر روی تنگه بسفر در استانبول واقع شده است و دریای مارمارا را در یک طرف و دریای سیاه از طرف دیگر متصل می کند و از دیدنی های استانبول ترکیه محسوب می شود

تنگه آب بسفر در استانبول در طول تاریخ از اهمیت استراتژیک برخوردار بوده است. با اتصال شرق و غرب، بسیاری از امپراتوری‌ها برای به دست آوردن کنترل آن جنگ به راه انداخته‌اند. این روزها، محله‌های شهری یکی از ویژگی‌های قوی در دو طرف آسیایی و اروپایی است و تنگه بسفر تبدیل به یک گذرگاه تجاری شلوغ برای نفتکش‌ها و کشتی‌های بزرگ شده است. . به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استانبول، ارزش این را دارد که حداقل یک روز را برای کاوش در جاذبه های تنگه بسفر در تور استانبول اختصاص دهید.

پل بسفر کجاست؟

پل بسفر بر روی تنگه بسفر در استانبول واقع شده است و دریای مارمارا را در یک طرف و دریای سیاه از طرف دیگر متصل می کند و این پل است که استانبول را به دو طرف اروپایی و آسیایی تقسیم می کند تا بتواند دسترسی و ترافیک بین دو قاره را تسهیل کند

تنگه بسفروس استانبول

نمای دیدنی از تنگه بسفر

چگونه پل بسفر ساخته شد؟

پس از تصمیم ساخت پل بسفر، طرح مهندسی این پروژه توسط مهندسین انگلیسی طراحی شده بود، جایی که سنگ پایه گذاشته شد، و عملیات ساخت و ساز پل تعلیق در سال 1970 آغاز شد. علاوه بر این، شرکت ترکیه قرارداد و ساخت و ساز کار می کند، در همکاری با شرکت های خارجی، وظیفه ساخت پل بسفر را با توجه به تنگه، که در سال 1973 تکمیل شد، انجام داد.

تور استانبول نوروز

چه کسی پل بسفر را ساخت؟

پس از نیاز به ساخت یک پل بین طرف های آسیایی و اروپایی، نخست وزیر ترکیه در آن زمان، عدنان ماندانر، تصمیم گرفت تا یک پل تعلیق را در سال 1957 بسازد. توافقنامه با Freeman Fox ساخته شده است تا طرح مهندسی پروژه را تکمیل کند.

مراحل ساخت پل

پس از حدود 3 سال عملیات ساخت و ساز و با مشارکت 35 مهندس و 400 کارگر در ساخت این پل، عملیات ساخت و ساز در 30 اکتبر 1973، برای 200 میلیون دلار تکمیل شد و مراحل ساخت و ساز به شرح زیر بود:

نمای هوایی از تنگه بسفر

تنگه بسفر از نمای هوایی

مرحله حفاری

در ماه مارس سال 1970، کارگران شروع به حفاری پایگاه ها کردند تا ستون ها را برای این پل در طرف آسیا در منطقه Beylerbeyi نصب کنند و در بخش اروپایی منطقه Ortakoy. پس از یک سال کامل کار، مرحله حفاری پایگاه ها در ماه اوت سال 1971 به پایان رسید.

بهترین و بدترین محله های استانبول

مرحله نصب ستون ها

پس از اتمام مرحله حفاری پایگاه ها، مرحله تعمیر و نصب ستون ها و قطعات آهن متصل به آنها شروع شد، جایی که کار بر روی نصب ستون ها در دو منطقه انجام شد، یکی در Ortakoy در سمت اروپایی و دیگر در منطقه Beylerbeyi در طرف آسیا. پس از تقریبا یک سال کار، ستون ها در ژوئیه 1972 نصب شدند.

اتصال طرف های آسیایی و اروپایی

پس از مرحله نصب ستون ها در دو انتهای، آماده سازی برای پایگاه های پایه شروع به اتصال دو قسمت به صورت موازی، که در آن راه آهن حمل پل گذاشته شد. سپس قوانین اساسی جاده را نصب کنید و دو طرف را وصل کنید.
آخرین قطعه جاده ای قرار داده شده است و تکمیل تمام قسمت های پایه در تاریخ 26 مارس 1973 بود. سپس قسمت های 60 قطعه پایه به طور جدی جوش داده شد. بنابراین، برای اولین بار، عبور از قاره آسیایی به اروپا بر روی پا انجام شد.

پل بسفر چقدر طول دارد؟

طول پل بسفر 1560 متر است، در حالی که ستون های پل که کابل های تعلیق را حمل می کنند، 64 متر از سطح آب افزایش می یابد و سه اتومبیل می توانند از طریق عرض آن 39 متر به عقب و جلو حرکت کنند.

رنکینگ جهانی پل بسفر 

پل بسفر در سطح پیشرفته از لحاظ طول در جهان رتبه بندی شده است، رتبه نهم در رتبه بندی پل های تعلیق از لحاظ طول در جهان رتبه بندی شده است. پس از سلطان Mehmed پل Conqueror و پل سلطان سلیم، رتبه سوم را به خود اختصاص می دهد.

پل بسفروس در شب

دیدگاه پل بسفرپ در شب یکی از زیباترین صحنه هایی است که می توانید در زندگی خود ببینید، جایی که می توانید زیباترین زمان را با منظره پانوراما از بسفر صرف کنید و روشنایی شگفت انگیز محل را پر کنید.

پل بسفروس در برف

پل بسفروس در هوای برفی

رستوران های پل بسفر

می توانید خوشمزه ترین غذاها را در بهترین رستوران های واقع در نزدیکی پل بسفر با منظره ای شگفت انگیز از پل بسفر بخورید.

کافه های پل بسفر

علاوه بر رستوران‌ها، برخی از کافه‌ها در نزدیکی پل و تنگه بسفر واقع شده‌اند که این کافه‌ها با طعمی متفاوت به بازدیدکنندگان خود یک فنجان چای می‌نوشند و با منظره‌ای جذاب از پل بسفر، حسی متفاوت می‌دهد. 

کافه های تنگه بسفروس

کافه در تنگه بسفر

دیگر کارهایی که میتوان در بسفروس انجام داد

تعداد کارهایی که می‌توانید در اطراف تنگه انجام دهید بی‌شمار است، چه یک پیاده‌روی آرام‌بخش و چه نشستن در یک کافه با منظره بسفر. همه گزینه ها عالی هستند و ارزش وقت گذاشتن را دارند.

اول از همه، و این یک کشتی معمولی در نظر گرفته می شود، یعنی سوار شدن به قایق کروز، که شما را به گشت و گذار در اطراف تنگه با یک راهنمای حرفه ای در کنار شما می برد، علاوه بر این، این کشتی های دریایی یک شام فوق العاده با نمایش های رقص شکم و یک رقص شکم ارائه می دهند. نمایش های رقص سنتی که باعث می شود این سفر ارزش وقت و صبر را داشته باشد.

اگر قبلا سفر دریایی را انجام داده اید، پس بازدید از سمت آسیایی بسفر ضروری است، سمت آسیایی شما را از سمت توریستی شلوغ اروپایی دور می کند، گزینه های زیادی برای گذراندن دارید، یا با Uskudar شروع کنید. منطقه یا منطقه Kadikoy، هر دو نقطه شروع عالی هستند، منطقه Kadikoy یک محله مسکونی با مناظر و فعالیت های فوق العاده است، شما بازار ماهی را دارید که به خاطر ماهی تازه و مناطق غذاخوری خود مشهور است، همه پر از بهترین و خوشمزه ترین ماهی ها وجود دارد. محله مودا نیز در کادیکوی واقع شده است، مکانی فوق‌العاده و آرامش‌بخش برای بودن است، وقتی در آنجا می‌توانید کارهای زیادی مانند قدم زدن در کنار تنگه بسفر یا وقت گذرانی در کافه‌های شگفت‌انگیز با بهترین منظره انجام دهید. و برای دوستداران خرید ما، باید از Bagdat Caddesi دیدن کنید، این یکی از معروف ترین مقاصد خرید برای بسیاری از مردم، مردم محلی و گردشگران است. درست بین Kadikoy و Maltepe واقع شده است. منطقه Uskudar یکی از مقاصد اصلی هنگام بازدید از سمت آسیایی است، درست مانند Kadikoy، این منطقه در ساحل تنگه قرار دارد و محله مسکونی بزرگی محسوب می شود، جاذبه اصلی این منطقه برج Maidens است که در نزدیکی ساحل اوسکودار این برج منظره جادویی فوق العاده ای را با لمس قرون وسطی به مکان می دهد.

محله های استانبول برای زندگی

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس سیده آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل سوئنو دلوکس سیده با الفبای سفر همراه باشید

 

 

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا (SUENO DELUXE SIDEAntalya) ★★★★★

خدمات کلاس جهانی را در هتل های Sueno Beach Beach Side تجربه کنید. هتل سوئنو سیده شهر آنتالیا از مجموعه هتل های 5 ستاره کشور ترکیه می باشد. هتل Sueno که در نزدیکی ساحل سیده در آنتالیا واقع شده است و دارای منظره پانوراما از دریای مدیترانه، چندین استخر سرپوشیده و روباز و آبگرم لوکس می باشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی و منطقه ای برای اجرای محیطی است. اتاق های این هتل نیز دارای مبلمان و بالکن هستند. فضاهای مخصوص حمام آفتاب و چترها را می توانید در منطقه ساحل خصوصی پیدا کنید. فعالیتهای جذاب و هیجان انگیزی مانند غواصی، اسنکرولینگ و دیگر ورزش های بادی در این هتل موجود است. امکانات گسترده با آبگرم مانند اتاق ماساژ، حمام ترکی آرامش بخش، حمام و وان آب گرم نیز در این هتل موجود می باشند. کسانی که اهل ورزش هستند می توانند از مرکز تناسب اندام و زمین تنیس در محل هتل سوئنو سیده آنتالیا بهره مند شوند. برای کودکان نیز در هتل Sueno Beach Side استخر کودک و زمین بازی موجود می باشد. میهمانان می توانند در اتاقهای دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای تماشا کنند. همچنین هر کدام از اتاق ها دارای یک مینی بار و حمام اختصاصی با سشوار است. بهترین غذاهای منطقه ای و بین المللی در رستوران هتل سوئنو ساید آنتالیا سرو می شوند و نوشیدنی های خنک و خوشمزه در بار این هتل ارائه می شود.
هتل سوئنو سیده یکی از هتل های شیک و مدرن آنتالیا در منطقه سیده می باشد که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است. هتل ۵ ستاره سوئنو آنتالیا در ساحل ساید واقع شده و چشم انداز پانارومایی از دریای مدیترانه دارد.

اتاق های هتل سوئنو سیده آنتالیا

اتاق های هتل سوئنو سیده دارای یخچال و فریزر، تلویزیون، حمام و اینترنت وای فای می باشد. علاوه بر آن اتاق ها استاندارد و دارای مبل راحتی است که می تواند به عنوان یک رختخواب راحت برای بزرگسالان استفاده شود. تمامی ۷۶۰ اتاق هتل سوئنو سیده امکانات کافی برای رفاه میهمانان خود را داراست.

خدمات هتل سوئنو سیده آنتالیا

خدمات و امکانات هتل سوئنو ساید شامل

  1. اجاره ماشین
  2. خدمات شاتل فرودگاه
  3. رزرواسیون ۲۴ ساعته
  4. صرافی
  5. خدمات نگهداری از کودک
  6. خشکشویی و اتو
  7. واکس
  8. امکانات نشست و میهمانی
  9. سالن جلسات کسب و کار
  10. فکس / کپی
  11. سالن آرایش و زیبایی
  12. روزنامه
  13. صندوق امانات
  14. فروشگاه
  15. اتاق مخصوص سیگار
  16. چندین استخر روباز و سرپوشیده و آبگرم
  17. پارک آبی بزرگ
  18. ساحل اختصاصی
  19. مرکز تناسب اندام و زمین تنیس
  20. تنیس روی میز
  21. موج سواری
  22. دارت
  23. قایقرانی
  24. دوچرخه سواری
  25. بولینگ
  26. غواصی
  27. اسکواش
  28. مینی گلف
  29. امکانات اسپا گسترده مانند اتاق ماساژ، حمام ترکی
  30. کتابخانه
  31. زمین بازی کودکان

و رستوران های متنوع می باشد.

آدرس هتل سوئنو سیده آنتالیا

هتل هتل سوئنو ساید آنتالیا در Sorgun, Antalya, 07600 Side, Turkey واقع شده است.

فاصله هتل سوئنو سیده بیچ آنتالیا تا مهمترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

  • سیده آنتیک سیتی 1.8 کیلومتر
  • آمفی تئاتر سیده 1.8 کیلومتر
  • موزه سیده 1.8 کیلومتر
  • معابد آپولو و آتنا 2.1 کیلومتر
  • بندر سیده 2.2 کیلومتر
  • تیترینگول 4.1 کیلومتر
  • آبشار مناوگات 6.8 کیلومتر
  • دره سبز 15 کیلومتر

آیا سوئنو دلوکس سیده استخر دارد؟
بله این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه بیابید.

هتل سوئنو دلوکس سیده  ساید چقدر به ساحل نزدیک است؟
نزدیکترین ساحل تنها 350 متر از هتل های سوئنو دلوکس سیده فاصله دارد

هتل رویال وینگز لارا آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل رویال وینگز آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل رویال وینگز آنتالیا با الفبای سفر همراه باشید

هتل رویال وینگز ، هتل نخبه گروه Stone در آوریل 2005 در مساحت 72000 متر مربع ، در فاصله 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و 15 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا افتتاح شد.
هتل رویال وینگز در فضایی آرام و نزدیک ساحل شنی طلایی دریای مدیترانه ، راحتی خانه را به همه مهمانان ارائه می دهد. این باغ دارای باغهای زیبا با زیبایی طبیعی درختان و گیاهان با مساحت 4672 متر مربع شامل استخرهای کودکان است. باغ زیبا و منحصر به فرد آن با درختان خرما و خرما مسیری را مستقیماً به ساحل ایجاد می کند. استخر با طراحی هوشمندانه در اطراف باغ جریان می یابد و فضایی خصوصی و آرام با منظره ای از ساختمان رویال وینگز ایجاد می کند.
امکانات متنوع غذا و نوشیدنی در فضای باز برای راحتی مهمانان وجود دارد. یک مینی کلوب ، یک فضای بازی سرپوشیده کامپیوتری ، یک سینما ، یک پارک آبی و یک شهربازی در سایت موجود است تا خانواده هایی با بچه ها تعطیلات لذت بخشی داشته باشند.
مرکز سلامتی و آبگرم در دسترس است تا به مهمانان تور مسافرتی آنتالیا در آرامش بدن و ذهن خود کمک کند ، انرژی منفی خود را پشت سر گذاشته و با درمان های موجود در یک محیط آرام و آرامش بخش ، شاداب کننده باشد.

هتل رویال وینگز کجاست

کنار ساحل لارا، فاصله 15 کیلومتری از مرکز آنتالیا و 35 دقیقه ای از فرودگاه آنتالیا

انواع اتاق های هتل رویال وینگز 

اتاق خانوادگی دوخوابه 2 خوابه با چشم انداز دریا و بالکن
اتاق خانوادگی دوخوابه 2 خوابه با بالکن
اتاق سوپریور سوپریر با چشم انداز دریا و بالکن
اتاق سوپریور سوپریر با چشم انداز محدود دریا و بالکن
اتاق سوپریور دبل با بالکن

اتاق های هتل رویال وینگز آنتالیا

هر یک از اتاقهای بزرگ و مجهز مهمان دارای حمام ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره ای ، رادیو ، مینی بار ، صندوق امانات (هزینه محلی) ، اتصال به اینترنت ، کلید ورود الکترونیکی و بالکن یا تراس است.

 اتاق‌های دونفره سوپریور و اتاق‌های خانوادگی دوخوابه دوبلکس، هر کدام دارای بالکن هستند – و بسته به نوع اتاق‌تان، می‌توانید نمای کامل یا جزئی دریا را نیز انتخاب کنید. همه اتاق ها دارای وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، لوازم چای یا قهوه، دمپایی و سشوار هستند.
اتاق سوپریور دو نفره با بالکن: متغیر است - حداقل 1، حداکثر 4
این اتاق‌های دونفره فوق‌العاده می‌توانند تا سه بزرگسال و یک کودک را با یک تخت دونفره، یک تخت یک نفره و یک مبل تختخواب شو می‌خوابانند. امکانات رفاهی خانه شامل وای فای، تلویزیون ماهواره ای، چای و قهوه، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش است. از دیگر امکانات اتاق می توان به دوش، مینی بار و گاوصندوق اشاره کرد. فقط برای اطلاع شما، تهویه مطبوع بسته به آب و هوا در دسترس است.

امکانات
تهویه مطبوع
بالکن
تخت دو نفره
سشوار
مینی بار
تخت یک نفره
1 مبل تختخواب شو در اتاق خواب
صندوق امانات
دوش
دمپایی
برتر
امکانات تهیه چای یا قهوه
تلویزیون
دستشویی
وای فای

 

غذا و نوشیدنی هتل رویال وینگز آنتالیا

این هتل دارای چهار رستوران ، بوفه ، شیرینی پزی ، بار استخر و بیسترو ، بار ساحلی و دو لابی بار است.

ورزش و سرگرمی

هتل رویال وینگز دارای سه استخر روباز از جمله بزرگترین استخر در منطقه لارا می باشد. یک رودخانه و یک پارک آبی با ۹ سرسره نیز وجود دارد. از نظر غذا، شش رستوران به علاوه یک نانوایی متفاوت دارید. همچنین هر عصر یک نمایشگاه تفریحی، اسپا با کلبه‌های روباز، و نمایش‌های زنده وجود دارد

استخرهای شنا داخلی و خارجی ، استخر کودکان ، پارک آبی ، زمین تنیس ، مرکز آبگرم با سونا ، حمام ترکی ، جکوزی ، مرکز تناسب اندام و درمان های درمانی. مرکز ورزشهای آبی و مدرسه غواصی ، والیبال ، بسکتبال ، تیراندازی با کمان ، تنیس روی میز ، مینی گلف و بولینگ برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل رویال وینگز تا دیدنی های آنتالیا

  • دروازه هادریان 15.9 کیلومتر
  • برج ساعت 16.2 کیلومتر
  • مارینای شهر قدیمی 16.5 کیلومتر
  • آبشار کورسونلو و پارک طبیعت 17.1 کیلومتر
  • موزه آنتالیا 18.4 کیلومتر
  • آنتالیا آکوالند 19.8 کیلومتر

آدرس هتل وینگز لارا آنتالیا

Lara Tourism Center,Antalya, 07110 Lara, Turkey

سوالات متداول

چگونه می توانم از نزدیکترین فرودگاه به هتل رویال وینگز بروم؟
از نزدیکترین فرودگاه، می توانید با موارد زیر به هتل رویال وینگز بروید:

  • تاکسی 30 دقیقه


آیا هتل رویال وینگز در بین خانواده ها محبوب است؟
بله، هتل رویال وینگز برای مهمانانی که اقامت خانوادگی را رزرو می کنند، محبوب است.

هتل رویال وینگز چقدر به ساحل نزدیک است؟
نزدیکترین ساحل تنها 400 متر از هتل رویال وینگز فاصله دارد.

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل آسکا لارا آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره سوئنو آسکا لارا آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل آسکا لارا با الفبای سفر همراه باشید

رزرو هتل آسکا لارا 5 ستاره ★★★★★

آیا می خواهید در تور آنتالیا یک اقامتگاه دلپذیر در لارا بمانید؟ هتل آسکا لارا ریزورت اند اسپا یک هتل 5 ستاره لوکس است که برای تعطیلات عالی مناسب است. بیش از چندین مسافر به هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا با میانگین 8 امتیاز می دهند. این هتل امکانات زیادی از جمله اسپا دارد. بیشتر بدانید؟ سپس برای اطلاعات بیشتر به عکس ها و نظرات هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا نگاهی بیندازید! آیا برای یک تعطیلات فوق العاده در ترکیه آماده هستید؟ همین امروز تعطیلات هتل آسکا لارا توچال و اسپا خود را رزرو کنید!

هتل آسکا لارا توسط یک جاده به دو قسمت تقسیم شده است. این هتل دارای امکانات پارک آبی، استخر، رستوران، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی میباشد. هتل آسکا لارا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. شما می توانید از وعده های غذایی خود به صورت سلف سرویس لذت ببرید، رستوران های این هتل غذاهای سنتی ترکی، شرق دور و غذاهای ایتالیایی سرو می کنند.

اقدامات بهداشتی و ایمنی Covid-19

اقدامات اضافی ایمنی/بهداشتی ورود: اندازه گیری دما بدون تماس
اقدامات ایمنی/بهداشتی اضافی در مناطق عمومی: قوانین فاصله گذاری، پخش کننده مواد ضد عفونی کننده، استفاده از ماسک توصیه می شود.
اقدامات اضافی ایمنی/بهداشتی رستوران/بار: بدون سلف سرویس

اطلاعات کلی هتل آسکا لارا

1 ساختمان اصلی با 7 طبقه
6 آسانسور
545 اتاق
پذیرش 24 ساعته
لابی
محفظه چمدان
باغ
وای فای رایگان در مناطق عمومی
مغازه ها و مینی مارکت*
آرایشگاه*
سرویش خشک شویی*
خدمات پزشک* (با هزینه)
پارکینگ عمومی و اختصاصی (فضای محدود)
*در مقابل پرداخت

مکان هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا

ساحل در حدود 350 متر
مرکز لارا در حدود 6 کیلومتری
مرکز آنتالیا در حدود 16 کیلومتر
ایستگاه اتوبوس حدود 100 متر دورتر
مغازه ها، بارها و رستوران ها تا 3 کیلومتر دورتر

امکانات ورزشی هتل آسکا لارا

تناسب اندام (از 16 سال)
ایروبیک
یوگا (وابسته به آب و هوا)
والیبال ساحلی
تیراندازی با کمان
بسکتبال
تنیس روی میز
فوتبال دستی*
بیلیارد*
فوتبال
دارت
بیلیارد*
تنیس
بولینگ*
اتاق بازی*
ورزش های آبی در ساحل*
سونا (از 16 سال)
حمام ترکی (از 16 سال)
استخر سرپوشیده (در زمستان گرم می شود)
ماساژ و درمان های زیبایی*
انیمیشن، سرگرمی و موسیقی زنده (برنامه محدود در زمستان)

اتاق‌های آسکا لارا

(تقریباً 40-48 متر مربع) دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب ترکیبی، حمام با دوش، توالت و سشوار، تلویزیون، تلفن و مینی‌بار هستند. همچنین دارای گاوصندوق اجاره ای، کتری، قهوه ساز و چای ساز، تهویه مطبوع و بالکن می باشد. شما همچنین می توانید اتاقی با در ورودی یا منظره استخر رزرو کنید.

اتاق استاندارد - دسترسی معلولان
سوئیت اجرایی با منظره دریا
اتاق خانوادگی
اتاق دو نفره اکونومی
اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای استخر

خدمات تندرستی

اتاق های درمان (تعداد: 2)
مرکز آبگرم و سلامتی (با هزینه): اندازه در متر مربع: 1775
حمام (شامل)
حمام بخار (شامل)
سونا (شامل): سونا معطر
خدمات (با هزینه): ماساژ; درمان های سلامتی و زیبایی

فاصله هتل آسکا لارا تا دیدنی های آنتالیا

باشگاه ملی گلف8.2 کیلومتر
باشگاه گلف آنتالیا9.1 کیلومتر
آبشار دودن10 کیلومتر
باشگاه گلف کاریا10.3 کیلومتر
پرگه11.9 کیلومتر
مرکز خرید آنتالیا11.9 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها20 کیلومتر
دروازه هادریان16.9 کیلومتر
برج ساعت آنتالیا17.2 کیلومتر
آبشار کورسونلو و پارک طبیعی17.4 کیلومتر
مارینا شهر قدیمی17.4 کیلومتر
موزه آنتالیا19.4 کیلومتر

فاصله هتل آسکا لارا تا فرودگاه آنتالیا

فرودگاه آنتالیا تا هتل آسکا لارا 10 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل آسکا لارا آنتالیا

Kemeragzi Mevkii Kundu Antalya, 07100 Lara, Turkey


هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس بلک آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل سوئنو دلوکس بلک با الفبای سفر همراه باشید

هتل سوئنو دلوکس بلک 5 ستاره  (Sueno Deluxe Belek ) ★★★★★

هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) در منطقه زیبا و ساحلی بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است. با اقامت در هتل سوئنو دلوکس بلک می توانید به هر چیزی که نیاز داشته باشید و حتی بیشتر از انتظاراتتان دسترسی پیدا کنید هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا اقامتی رویایی را با امکانات بی نظیر خود برای شما رقم خواهد زد. از تعطیلات خود در ساحل اختصاص وسیع و گسترده هتل سوئنو دلوکس و استخرهای شنا به همراه فعالیت های تفریحی برای کودکانتان لذت ببرید. هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا علاوه بر خدمات all-inclusive (خدمات رایگان تا ساعت 12 شب) برگزار کننده کنسرت های فوق العاده جذاب به همراه فعالیت های تفریحی و نمایش انیمیشن می باشد.

A Holiday Like A Dream

تعداد و انواع اتاق های هتل سوئنو دلوکس

هتل سوئنو دلوکس دارای 458 اتاق می باشد که شامل 4 نوع ذیل میباشد:

Deluxe Rooms
Suit Rooms
Rooms with Swimming-Pool
Island Villas

امکانات هتل سوئنو دلوکس آنتالیا 

سالن اسپا، آبگرم و مرکز سلامتی

اینترنت رایگان
هتل سوئنو دلوکس دارای ساحل اختصاصی و تراس میباشد
استخر رو باز خانوادگی مناسب برای استفاده کودکان در محیط هتل
پارکینگ رایگان هتل
شاتل فرودگاه تا هتل سوئنو دلوکس

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل سوئنو دلوکس آنتالیا 

  • باغ بردباری (2.4 کیلومتر)
  • کلوپ گلف عقاب های کایا (2.9 کیلومتر)
  • تم پارک سرزمین افسانه ها (3.2 کیلومتر)
  • کلوپ گلف آنتالیا (3.2 کیلومتر)
  • کلوپ ملی گلف (4.5 کیلومتر)

فاصله هتل سوئنو دلوکس تا فرودگاه آنتالیا

مسافت بین هتل سوئنو دلوکس تا فرودگاه آنتالیا حدوداً 21.5 کیلومتر است.

نرخ تقریبی قیمت رزرو اتاق های هتل سوئنو دلوکس :

قیمت رزرو به ازای هر شب حدوداً IRR 11,277,337 می باشد. قیمت براساس میانگین اتاق های استاندارد گردآوری شده.

آدرس هتل سوئنو دلوکس:

Belek, 07506 Serik/Antalya, Turkey

★★★★★ امتیاز 4.6 از 5 | از بین 2224 امتیاز دهنده به    Sueno Deluxe Antalya

رزرو هتل سوئنو دلوکس بلک با تور آنتالیا

اگر قصد خرید تور آنتالیا را دارید ما در الفبای سفر هتل سوئنو دلوکس بلک را پیشنهاد می دهیم.

سوالات متداول

آیا در هتل سوئنو دلوکس بلک استخر وجود دارد؟
بله، یک استخر سرپوشیده، یک استخر روباز، و یک استخر کودکان وجود دارد.


ساعت ورود و خروج هتل سوئنو دلوکس بلک استخر چه ساعتی است؟
از ساعت 2 بعدازظهر - هر زمان که بخواهید می توانید وارد شوید. ساعت خروج ظهر است. خروج سریع و ورود و خروج بدون تماس در دسترس است.

آیا هتل سوئنو دلوکس بلک Wi-Fi رایگان ارائه می دهد؟
بله، هتل سوئنو دلوکس بلک Wi-Fi رایگان ارائه می دهد.