alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

اپلیکیشن های کاربردی در دبی برای مسافران

اپلیکیشن های کاربردی در دبی

ما شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با هزینه مناسب برای رزرو تور دبی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور دبی انتخابی خود ببرید. با این حال باتوجه به اینکه ما همواره به دنبال آن هستیم تا در سفرتان به مشکلی برنخورید با معرفی بهترین و کاردردی ترین اپلیکیشن های دبی شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد.
دب ایرپورتس – Dubai Airports
برنامه فرودگاه های دبی که هم در اندروید و هم در آیفون در دسترس است با دسترسی آسان به اطلاعات خدمات و امکانات ، وقت شما را در فرودگاه هر دو فرودگاه دبی راحت تر می کند. می توانید اطلاعات پرواز در زمان واقعی را بررسی کنید ، رستوران ها و سالن های هواپیمایی را پیدا کنید یا مکان مناسبی را برای لذت بردن از برخی خریدها پیدا کنید. نقشه های داخلی تعاملی به شما امکان می دهد همه کارها را بدون اتلاف وقت انجام دهید. اکنون بارگیری کنید و به راحتی سفر کنید!

نرم افزار دبی ایرپورتس

طلابت – Talabat
اگر اهل غذا هستید ، باید Talabat را بارگیری کنید. این یک برنامه تحویل غذا است که در صورت نیاز به سفارش غذا به شما به عنوان یک جهانگردان در دبی کمک می کند. این سرویس 24 ساعته کار می کند.
ویزیت دبی- Visit Dubai
این یک برنامه عالی برای کمک به شما در استفاده از بیشتر وقت خود در دبی با لیست گسترده ای از مکان های دیدنی ، جاذبه ها و فعالیت های خود است. این برنامه به شما امکان می دهد برنامه های سفر سفارشی خود را ایجاد کنید و از ویژگی های آن می توان به مبدل ارز دستی و نقشه های قابل بارگیری اشاره کرد. این برنامه همچنین به شش زبان مختلف – عربی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی و ماندارین در دسترس است. برخی از کاربران با ورود به سیستم برخی از مشکلات را پیدا کرده اند ، اما اکثر آنها با استفاده از برنامه آن را بسیار عالی ارزیابی می کنند.
بنابراین اگر از آن دسته از افراد هستید که تور لحظه آخری دبی را خریداری کردید اما وقت نکردید که درباره دیدنی ها و تفریحات این شهر مطالعه ای داشته باشید حتما قبل از سفر این نرم افزار را نصب نمایید.

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی
آل ایونت این سیتی – All Events In City
در حالی که این برنامه شامل بسیاری از شهرهای جهانی است ، اما برای یک مسافری جدید که از آنچه در دبی اتفاق می افتد بی خبر است ایده آل می باشد. می توانید رویدادهایی که در دبی اتفاق می افتد را ماه به ماه یا بر اساس دسته بندی مرور کنید.
کاربران می توانند تقویم خود را ایجاد کرده و با جستجو بر اساس دسته بندی یا رویدادهای نزدیک به خود ، آن را با رویدادها پر

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی ها و توابع است ، به عنوان مثال: لیست مهمانی ها ، کنسرت ها ، کارگاه ها ، رویدادهای شبکه ای ، رقص ، ورزش و حتی برنامه های غذایی. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد رویدادها را با دیگران به اشتراک بگذارید و بلیط های درون برنامه را خریداری کنید.

دبی مال _ Dubaimall
بزرگترین مرکز خرید جهان قطعاً به یک برنامه خاص خود نیاز دارد. آنقدر بزرگ است که اگر راه خود را نمی دانید ، می توانید گم شوید و در نهایت ساعت ها قدم بزنید قبل از اینکه مغازه ای را که می خواستید به آنجا بروید پیدا کنید.
برنامه دبی مال ، کاربران را از دردسر قرار گرفتن در طبقه نامناسب و در انتهای اشتباه هر کجا که می خواهند بروند، نجات می دهد.
گرچه این تنها راهی نیست که می توانید در دبی مال گم شوید. افراد به طور مرتب فراموش می کنند که در کدام سطح یا منطقه ماشین خود را پارک کرده اند. اگر از خود می پرسید که چگونه کسی ممکن است اتومبیل خود را از کجا پارک کند ، این را در نظر بگیرید: دبی مال دارای 10 سطح پارکینگ و 26 منطقه پارکینگ است.
خوشبختانه ، این برنامه به شما امکان می دهد مکان پارک ماشین خود را ذخیره کنید. و درصورتی که هنوز نتوانید آن را پیدا کنید ، ویژگی “Take Me To My Car” را دارید که می توانید فعال کنید.

قابلیت جالب اپلیکیشن دبی مال

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی الفبای سفر به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

راهنمای سفر به ازمیر و شهرهای اطراف آن

راهنمای سفر به ازمیر 

شهر ازمیر ترکیه با داشتن حال و هوای دریای اژه، سواحل دارای پرچم آبی، طبیعتی زیبا، دهکده هایی دوست داشتنی و اماکن مشهور تاریخی، خوش آمدگوی گردشگران و مسافران به این شهر است. این شهر دارای اماکن مختلف، مناطق سنتی و مناطق ساحلی برای بازدید می باشد.

راهنمای سفر به ازمیر و شهرهای اطراف آن

 

خیلی از مسافران تور ترکیه سفر به استانبول و آنتالیا را در الویت مسافرت خود به ازمیر قرار می دهند اما غافل از این که دیگر شهر توریستی ترکیه ازمیر و شهرهای ساحلی اطراف آن از زیباترین نقاط دنیا هستند که می توانید طبیعت بی نظیر و سواحل درخشان را نظاره گر باشید.

با توجه به موقعیت جغرافیایی ازمیر و قرار گیری در کنار دریای اژه، ازمیر تبدیل به مقصد گردشگری محبوبی با مناظر زیبا و بناهای تاریخی شده است.

چگونه به ازمیر برویم؟

می‌توانید با پروازهای ترک از قبیل سان اکسپرس به شکل مستقیم به فرودگاه ازمیر برسید. لازم به ذکر است تور ازمیر همچون آنتالیا به صورت هفته‌ای بسته می‌شود. فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر در 18 کیلومتری جنوبی غربی مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است. ترمینال بین المللی جدید این فرودگاه در سال 2006 و یک ترمینال جدید برای پروازهای داخلی در سال 2014 افتتاح گردید. هواپیمایی ماهان، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، هواپیمایی قشم، هواپیمایی ترکیش ایرلاینز و هواپیمایی فری برد ایرلاینز از شرکت های هواپیمایی هستند که پرواز مستقیم از فرودگاه های کشور به فرودگاه بین المللی عدنان مندرس را دارند..

در ازمیر از کدام بناها و مناظر دیدن کنیم؟

شهر ازمیر ترکیه با داشتن حال و هوای دریای اژه، سواحل دارای پرچم آبی، طبیعتی زیبا، دهکده هایی دوست داشتنی و اماکن مشهور تاریخی، خوش آمدگوی گردشگران و مسافران به این شهر است. این شهر دارای اماکن مختلف، مناطق سنتی و مناطق ساحلی برای بازدید می باشد. یکی از پر بازدیدترین نقاط در ازمیر شهر چشمه است که با دریای آبی، سواحل طلایی و ورزش های آبی بسیار طرفدار دارد و از دیدنیهای چشمه ازمیر می توان بناهای تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و جزایر اطراف چشمه مانند جزیره خیوس اشاره کرد. اگر به دنبال تفریحات ازمیر ترکیه می باشید بهتر است به اماکنی مانند شهربازی لوناپارکلار، پارک  تایلندی، پیست اسکی بزداگ، پارک موامر اکسوی سری بزنید و از تفریحات این اماکن لذت ببرید اما یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری در این منطقه پاموکاله ازمیر است که سالانه با آب های سرشار از مواد معدنی خود گردشگران تور ازمیر و توریست های بی شماری را به سمت خود جلب می کند.

Description: میدان کوناک ازمیر

 



پارک حیات وحش ازمیر

 پارک حیات وحش ازمیر که می خواست از کلیشه معمولی یک باغ وحش فاصله بگیرد ، با مراقبت استثنایی از حیوانات خود و اطلاعات گسترده ای که برای آموزش بازدیدکنندگان در مورد زیستگاه ها و ویژگی های حیوانات ارائه می داد ، گردشگران را بسیار شگفت زده می کند.

شهر چشمه Çeşme

شهر چشمه Çeşme یکی از شهرهای استان ازمیر است که در ۹۳ کیلومتری غرب ازمیر قرار دارد. به دلیل چشمه های معدنی کوچک و بزرگ این شهر، نام چشمه بر روی آن نهاده شده است.شهر توریستی محبوبی که با وجود سواحل و بارها و رستورانهای مختلف در میان جوانان و گردشگران طرفداران زیادی دارد، به خصوص جشنواره بین المللی موسیقی که در این محل برگزار می شود. شهری با خانه های زیبا و خیابانهای باریک و چشم اندازهای بی نظیر و آثار کهنی مانند قلعه چشمه که متعلق به قرن 14 بوده، مجسمه های متعلق به دوره Arkaik و بهترین محل برای موج سواری، از جمله شهرهایی است که حتما باید از آن بازدید کنید.

شهر باستانی پرگامون Pergamon

 شهر باستانی پرگامون Pergamon با تاریخ پربار خود، در ۱۷۱ کیلومتری شمال ازمیر قرار دارد. شهر باستانی یونانی که گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند. یکی از مناطق دیدنی این ناحیه تپه های زیبایی است که در اطراف این شهر قرار دارد.در این شهر دیدنی ازمیر حتما سری به موزه باستان شناسی بزنید و همچنین از خرابه های کتابخانه پرگامون که زمانی یک کتاب خانه باشکوه بوده و بعد از اسکندریه دومین کتابخانه بزرگ جهان یونان باستان محسوب می شده نیز دیدن کنید.

هزینه اجاره ماشین در ازمیر

با استفاده از خدمات اجاره Elite Car می توانید روزانه 72 ₺ اتومبیل را در ازمیر اجاره کنید و از سایر شهرهای بندری و سواحل دریای اژه مانند Çeşme و Tire دیدن کنید.

هزینه حمل و نقل در ازمیر ترکیه

هزینه کرایه خط قطار ازمیر برای بزرگسالان 2.4 پوند و برای دانشجویان 1.35 پوند هزینه دارد. دو کارت مسافرتی وجود دارد که سفرهای اتوبوس، مترو، ریلی ازبان و کشتی را پوشش می دهد. اینها در ایستگاه ها، اسکله ها و مغازه ها قابل شارژ هستند. هزینه یک تاکسی سواری در ازمیر به طور قابل توجهی بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی است. به طور متوسط​​، مسافران گذشته برای هر نفر در روز 14 لیر برای حمل و نقل محلی در ازمیر هزینه کرده اند.

Description: حمل و نقل در ازمیر

دوچرخه سواری در ازمیر

ازمیر مانند بسیاری از شهرهای جهان به شبکه ای کامل از دوچرخه های شهری مجهز است. این مکانها که عمدتا در کنار دریا واقع شده اند، راهی عالی برای رفت و آمد سریع و ارزان هنگام لذت بردن از مناظر هستند.

بهترین مکان ها برای صرف نوشیدنی تازه


زیباترین منظره برای نوشیدن ، مطمئنا Asansör است. در بالای آن یک رستوران (نسبتاً درجه یک) وجود دارد ، اما همچنین یک کافه با منظره ای نفس گیر. و اگر کافه پر است ، دریغ نکنید که 20 متر به سمت راست بروید ، یک کافه کوچک دوم که بسیار ارزان تر است و تقریبا محلی همان منظره را ارائه می دهد

ازمیر، شهری مملو از هتلهای لوکس و معروف

شهر ازمیر برای پذیرایی از جمعیت بیشمار گردشگران، مملو از هتلهای لوکس و معروف و حتی مسافرخانه های ارزان قیمت است و دغدغه ای برای اسکان گردشگران با سلیقه ها و بودجه های متفاوت وجود ندارد. به عبارتی دیگر شهر ازمیر از هتلهای تاپ و لوکس 5 ستاره تا هتلهای 4 و 3 ستاره و مسافرخانه های ارزان قیمت را در خود جای داده است. از بهترین هتل های ازمیر میتوان به هتل هیلتون ازمیر، هتل سوییس ازمیر و هتل هیلتون گاردن این ازمیر و هتل کاراکا ازمیر اشاره کرد. بهترین محله ها برای اقامت در ازمیر کوناک، مرکز شهر ازمیر و باسمان هستند که در میان افرادی که به ازمیر سفر می کنند، همواره از محلات محبوب به شمار می آیند.

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی  به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

اجاره ماشین در توریستی ترین شهرهای آسیا چگونه است؟

اجاره ماشین در توریستی ترین شهرهای آسیا

سفر ماجراجویانه با تور سریلانکا

سریلانکا، سرزمینی که ترکیبی از بناهای باستانی یاد بود دوران استعمار و همینطور طبیعت سرسیز و بی نظیر به همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند است که هر کسی را مجذوب خود می کند. تور سریلانکا 1400 پیشنهادی از سوی الفبای سفر به شما می باشد که یک سفر خاص در یک کشوری خاص را تجربه کنید.

اجاره ماشبن در سریلانکا

از آنجا که جاده های سریلانکا باریک است ، توصیه می شود یک ماشین جمع و جور اجاره کنید. به علاوه ، این جزیره به اندازه کافی کوچک است تا بتوانید در یک روز حرکت کنید. اگر می خواهید از مناطق مرتفع سریلانکا ، میراث جهانی یونسکو کاوش کنید ، ممکن است بخواهید ماشین های محکم تری اجاره کنید ، زیرا جاده ها ناهموارتر و پرتلاطم تر هستند.
اجاره اتومبیل در سریلانکا بیشترین آزادی را برای شما فراهم می کند و در مقایسه با استفاده از سرویس قطار وقت گیر ، در وقت شما صرفه جویی می کند. غالباً ، وسایل حمل و نقل عمومی نمی توانند مانند یک ماشین شما را به مناطق خاصی برسانند. برای پیمایش در سراسر کشور ، توصیه می شود که دستگاه GPS را از شرکت کرایه اتومبیل خود اجاره کنید که می توانید روزانه حدود  12 دلار آن را تهیه کنید.

اجاره ماشین در سریلانکا

چندین بزرگراه جدید در سریلانکا پیدا خواهید کرد که شرایط رانندگی خوبی را برای اتومبیل اجاره ای شما فراهم می کنند. بزرگراه Colombo-Katunayake فرودگاه بین المللی Bandaranaike را به پل Kelani در ساحل متصل می کند ، مسیری که می توانید با آن 30 متر طی کنید. بزرگراه جنوبی 161 کیلومتر (100 مایل) طول دارد و از جنوب در کوتاوا تا ماتارا امتداد دارد ، در حالی که بزرگراه بیرونی دایره ای بزرگراه جنوبی را به بزرگراه کاتونایاکه متصل می کند.
برای استفاده بیشتر از رانندگی در سریلانکا ، دانستن ساعات شلوغی در جاده ها ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، مهم است. توصیه می شود فقط در ساعات 8:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر یا بعد از ساعت 8 عصر در شهرها و شهرهای بزرگ مانند کلمبو رانندگی کنید.

سفری هیجان انگیز در مالدیو

اگرچه مالدیو برای بسیاری از افراد مقصدی ارزان نیست، اما در سالهای اخیر همواره به یکی از گزینه های سفر تبدیل شده است. ماله پایتخت مالدیو، دارای مجموعه ای از مکانهای دیدنی است که باید در برنامه سفر هر بازدید کننده ای قرار بگیرند. اما اگر تور مالدیو خریداری کردید و خواستید سفرتان متفاوت تر باشد و به هرجایی که علاقه مندید بروید حتما پیشنهاد زیر را بررسی کنید.

نحوه اجاره اتومبیل در مالدیو

هنگام بازدید از مالدیو ، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد. اجاره اتومبیل به شما امکان می دهد در برنامه سفر خود بسته بندی بیشتری انجام دهید ، بنابراین می توانید در مسیرهای مختلف مورد کاوش قرار بگیرید و معتبرترین قسمتهای مقصد مورد نظر خود را کشف کنید.
برنامه های شما هر چه باشد ، داشتن مجموعه ای از چرخ های شخصی ، سطحی از آسایش را فراهم می کند که اتوبوس ها و قطارهای محلی به راحتی فراهم نمی کنند. نیازی به ذکر این فرصت نیست که هر زمان که شما (یا بچه ها) به نوشیدنی یا استراحت حمام نیاز دارید متوقف شوید.

حمل و نقلی راحت در ماله مالدیو

از طریق سایت Orbitz یک ماشین اجاره کنید و بر اساس نوع اتومبیل، دیدگاه مشتریان، قیمت و کمپانی اتومبیل کرایه ای فیلتر کنید تا اجاره ای متناسب با سبک سفر خود پیدا کنید. شما حتی در انتخاب محل تحویل و مشخصات خودرو مانند مسافت پیموده و ما در اینجا برای رسیدن به این هدف به شما کمک خواهیم کرد.

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

شهر آلانیا شهری بسیار زیبا است که در دامنه رشته کوه های توروس قرار گرفته است که با باغ های لیمو و پرتغال محاصره شده است.

گزارش آگهی

تفریح و بازدید از دیدنی های آلانیا

شهر آلانیا شهری بسیار زیبا است که در دامنه رشته کوه های توروس قرار گرفته است که با باغ های لیمو و پرتغال محاصره شده است. آلانیا علاوه بر سواحل درجه یک مانند ساحل کلئوپاترا برای مهمانان خود طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری رستوران ها و مراکز خرید را آماده کرده است تا گردشگران تور آلانیا بتوانند اوقات خوشی را در شهر سپری کنند.

 

 شهر آلانیا در قرن چهارم میلادی کشف شد اما امروزه تنها یک اثر از آن زمان به جای مانده است - دیواری از زمان حکومت بیزانس ها قرن ها پیش این دیوار به دور قلعه ای که در شهر آلانیا بوده است کشیده شده بود و طول این دیوار ۸ کیلومتر تخمین زده شده است. امروزه آن قلعه تبدیل به موزه باستانشناسی شده است و برج کیزیل کوله دارای چشم انداز خیره کننده ای به شهر آلانیا می باشد.

 

برای دهه های مختلف آلانیا به عنوان یک پایگاه برای دزدان دریایی مورد استفاده قرار می گرفته است و به همین دلیل است که امروزه توریست ها و گردشگران غارها و تونل های بسیاری را می توانند در شهر آلانیا ببینند که یکی از بی نظیرترین این غارها هار داملاتاش است اما یکی از عجیبترین و حیرت انگیزترین جاذبه های گردشگری آلانیا کشتی سازی می باشد که از دوران سلجوقیان به جای مانده است.

 

 این کشتی سازی به دستر سلطان علاالدین کیقباد ساخته شد که در شمال این کشتی سازی کتیبه ای قرار دارد و در کنار کتیبه یک مسجد از دیگر جاذبه های شهر آلانیا قطعاً برج قرمز با طول و ارتفاع ۳۰ متر در این شهر است که در سال ۱۲۲۶ به دستور سلطان کیقباد ساخته شد و اکنون برج سرخ به نماد شهر آلانیا تبدیل شده است.

 

غارهای آلانیا به طور گسترده ای شناخته شده اند، به ویژه مهمترین آنها - داملاتاش. دیواره ها و طاق های آن پوشیده از استالاکتیت ها و استالاگمیت های باستانی با رنگ های مختلف است که سن آنها بیش از 15000 سال است و هوای غار در حال بهبود است و به بهبودی از بیماری های مختلف تنفسی کمک می کند.



غار فسفریک
سطح فسفری طاقهای سنگی را می بینید و غار عاشقان افسانه ای را حفظ می کند که طبق آن دو انسان عاشقی که از آن عبور کرده اند برای همیشه کنار هم خواهند ماند.

همچنین می توان به ساحل رمانتیک کلئوپاترا ، واقع در دهکده incekum  اشاره کرد که از زیبایی فراوانی برخوردار است.

 

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

 

قلعه سرخ مقابل دریای مدیترانه

 

تجربه تفریحات هیجان انگیز در بدروم

بدروم که یک شهر ساحلی ترکیه است، برای گردشگران تجربه های منحصر به فردی را به جای می گذارد. اگر عاشق خرید کردن و عکاسی از مناظر زیبا هستید و از بازدید آثار تاریخی لذت می برید به شما تور بدروم را پیشنهاد می کنیم.

 

تفریحگاهای ساحلی،بازارهای محلی سنتی با انواع کالاهای متنوع، روستاهای قدیمی، آثار تاریخی کهن و به جای مانده از قرن 15، معابد، عکاسی از مناظر اطراف ساحل، تماشای ماهی ها و گوش دادن به امواج دریایی لاجوردی، غذاهای محلی رنگارنگ و خوش طعم، مساجد مختلف، تنها بخشی جزیی از جاذبه های توریستی بدروم در تور بدروم هستند.

 

از تفریحات بی نظیر بدروم حتما موارد زیر را در سفرتان تجربه کنید:

 

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

 

سواحل زیبای دریای اژه بدروم

تور قایق سواری Ozzlife

تور قایق سواری به عنوان جذاب ترین تفریح بدروم در میان گردشگران معرفی شده است. قایق سواری و یا شناور بودن با یک کروز در اطراف ساحل دیدنی بدروم، تماشای چشم انداز اطراف و لذت بردن از خوردن غذای خوش طعم به همراه نوشیدنی خنک بسیار لذت بخش است.

 

تور سواری با اسکوتر

تور سواری با اسکوتر جدیدترین و تعجب بر انگیزترین راه برای گردش در بدروم است که پر از هیجان و شادی برای کشف زیبایهای این مکان است. پس از دریافت اسکوتر به شما آموزشهای اولیه و نکات ایمنی گفته می شود و یک راهنما نیز شما را در مسیر هدایت می کند.راهنما یک فرد محلی است که با این منطقه آشنا است و از اطلاعات خود برای سرگرمی و آموزش و شادی بیشتر استفاده می کند.

 

ساحل  Yahsi

از میان تمامی سواحل بدروم، ساحل Yahsi یکی از بهترین سواحل است. بر روی یک صندلی راحت بنشنید، نوشیدنی خود را در دست بگیرید و اجازه دهید که نرمی ماسه های طلایی بی نظیر، صدای گوش نواز آب های روشن و کم عمق و نسیم خنک روح شما را نوازش دهد.در اطراف ساحل نیز اغذیه فروشیهایی وجود دارد که برای خرید هر آنچه در طول روز نیاز دارید کافی هستند.

 

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

راهنمای سفر به ارمنستان با الفبای سفر

راهنمای سفر به ارمنستان

کشور ارمنستان از نظر موقعیت جغرافیایی در مرز میان آسیا و اروپا یعنی بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است.

ارمنستان دارای آب و هوای قاره ایی است به این معنی که تابستانهای گرم و زمستان‌های سرد دارد و در نزدیکی یک کشور محاط در خشکی قرار گرفته است . این کشور در سرزمین قفقاز جنوبی در میان دریای سیاه قرار دارد که از شمال با کشور گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم‌مرز می باشد. مساحت ارمنستان حدود ۲۹,۷۴۳ کیلومتر مربع می باشد

امنیت در ایروان ارمنستان

در سفر به ایروان ارمنستان امنیت به خوبی برقرار است و می توانید حتی شبها نیز به راحتی به گشت و گذار و پیاده روی در شهر بپردازید.آمار جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین است اما با این حال بهتر است که موقع استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و مکانهای عمومی بهتر است تا احتیاط کرده و مراقب کیف و وسایل خود باشید.

سفر به ارمنستان

هتلهای ایروان ارمنستان

از هتل های خوب ارمنستان میتوان به هتل نورک رزیدنسایروان، هتل هرازدان ایروان و هتل ایمپریال پالاس ایروان اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

در تور ایروان ارمنستان پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید بهترین هتل در ایروان ارمنستان را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور ایروان ارمنستان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

البته ارمنستان تور ارزان هم دارد و اگر بهترین زمان سفر به ارمنستان را انتخاب کنید، می توانید از آفرهای ویژه ارمنستان ما بهره مند شوید. ارزانترین زمان سفر به ارمنستان وقتی است که سایر مسافرین کمتر درخواست سفر به این کشور زیبا را دارند و شما در این مدت می توانید از ارزانترین تور ارمنستان استفاده کنید. با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور ارمنستان است ما مطمئنیم که آفرهای تور ارمنستان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

مراکز خرید ارمنستان

علاوه بر مراکز خرید لوکس در ارمنستان، مراکز خریدی هم در ایروان وجود دارند که شما می توانید محصولات سنتی ارمنستان را در تور هوایی ایروان از آنها تهیه کنید. زیورآلات، فرش و خوراکی های سنتی چیزهایی هستند که در تور ارمنستان ارزان قیمت بد نیست برای خریدشان اقدام کنید.

ایروان مال یک مرکز خرید بسیار بزرگ در این شهر است که میتوانید انواع مختلف اجناس را در آن ببینید. اگر هم اهل خرید زیورآلات لوکس هستید در تور ایروان باید سری به خیابان شمالی بزنید و به فروشگاه های برند این حوزه در این خیابان نگاهی بیندازید.

اگر برنامه­ ای برای خرید از بهترین مراکز خرید ارمنستان دارید، پیشنهاد میکنیم تور ارمنستان را از دست ندهید و از تور ارزان ارمنستان ویژه فصل تابستان استفاده کنید.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان

دست دادن و روبوسی در هنگام دیدار

برای آشنایی با آداب و رسوم مردم ارمنستان بهتر است بدانید که زمانی که آنها همدیگر را ملاقات می کنند چه رفتاری نشان می دهند. مردم ارمنستان زمانی که همدیگر را می بینند صورت همدیگر را می بوسند که در بین اقوام و خانواده خود این رسم رایج است. خانمها نیز در دیدارها دست یکدیگر را می فشارند.

این همیشه نشانه ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر نیست بلکه یک برخورد ساده برای نشان دادن ارتباط دوستانه است. در تور ایروان با برخورد آنها با یکدیگر آشنا خواهید شد.

سفر به ارمنستان و ایروان

بازدید از دیدنی های ارمنستان

اگر قصد دارید تور ارمنستان ارزان قیمت خریداری کنید چند راه حل پیش رو دارید: اول اینکه بر روی تور لحظه آخری ارمنستان حساب کنید دوم اینکه سفر زمینی را انتخاب کنید و سوم اینکه اگر خواستید به صورت هوایی راهی ارمنستان شوید از ایرلاین های داخلی مثل کاسپین بلیط رزرو کنید.

تجربه سفر به ارمنستان با الفبای سفر

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی  به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.