alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

هتل گرانادا لاکچری بلک

در هتل گرانادا لاکچری بلک با شما مانند یک فرد مشهور و یک شخصیت برجسته برخورد می شود.

هتل Granada Luxury Belek در منطقه مسکونی بلک در قسمت مدیترانه ای ترکیه قرار گرفته است و 6.9 کیلومتر با پارک آبی The Land of Legends Theme Park فاصله دارد.هتل گرانادا لاکچری بلک دارای استخر روباز و مرکز اسپا می باشد.همچنین هتل گرانادا لاکچری دارای یک سونا و مرکز تناسب اندام نیز می باشد.تمام اتاق های این هتل دارای تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع می باشند و پذیرش این هتل 24 ساعته آماده پاسخ گویی است.

شما می توانید در هتل Granada Luxury  تنیس بازی کنید، علاوه بر این هتل گرانادا لاکچری مجهز به کرایه اتومبیل نیز می باشد.

هتل Granada Luxury Belek با Garden of Tolerance 6.3 کیلومتر و با پارک آبی Troy Aqua و پارک دلفین ها Dolphinarium 1.8 کیلومتر فاصله دارد.نزدیک ترین فرودگاه به هتل گرانادا لاکچری فرودگاه آنتالیا است که 25.7 کیلومتر فاصله دارد.

برای اطلاع از بلیط ارزان هواپیما آنتالیا، تورها، تورهای لحظه آخری و تورهای نوروز97 آنتالیا به وب سایت الفبای سفر مراجعه فرمایید.

قطر میزبان مسابقه پرسپولیس - السد

قطر یک کشور کوچک نفت خیز عربی است که با آب های خلیج فارس محاصره شده است.قطر کشوری مدرن همراه با مراکز خرید لوکس و معماری خیره کننده می باشد.خطوط هوایی پایتخت قطر "دوحه" مانند جواهری با ارزش برای تاج پادشاهی کشور قطر است.دوحه در شب، هنگامی که نور برج های فوقالعاده در آب های خلیج فارس منعکس می شود، چشم اندازهای زیبایی را به وجود می آورد که فرصت های عکاسی فراوانی پدید می آیند همچنین می توانید سوار بر کشتی های تفریحی (Dhow Cruise­) شوید و خطوط هوایی را بر روی آب تماشا کنید و یا یک سفر ماهیگیری ترتیب دهید.

خرید یکی از بهترین تفریحات برای هر انسانی است.کشور قطر دارای مراکز خرید لوکس تا خورده فروش های گوناگونی است همچنین شما می توانید غذاهای خیابانی از سراسر دنیا، فانوس های عربی، لوازم دکوراسیون هنری، ابریشم، جواهرات و کفش را بیابید.

ورزشگاه جاسم بن حمد یک ورزشگاه چند منظوره در شهر دوحه پایتخت کشور قطر می باشد.این استادیوم در حال حاضر برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد و استادیوم اختصاصی باشگاه فوتبال السد است.این استادیوم در سال 1974 ساخته شد و در سال 2004 برای مسابقات کاپ خلیج مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر 12946 نفر ظرفیت دارد.

برای اطلاع از تور قطر ویژه جام باشگاه های آسیا به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com

گرجستان کشوری با فرهنگ غنی

کشور گرجستان در قفقاز که بین دریای خزر و دریای سیاه و در دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار دارد جزء کشورهای اروپای شرقی محسوب شده و پایتخت آن شهر تفلیس می باشد. مردم گرجستان به زبان رسمی کشور خود که گرجی است صحبت می کنند. گرجستان یکی از قدیمی‌ترین کشورها و یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌ها را دارد.اکثر مردم گرجستان مسیحی بوده و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی هستند و پس از آن اسلام به عنوان بزرگترین اقلیت دینی این کشور به شمار می رود.با تور نوروز 97 گرجستان گرجستان و مشاهده مناطق دیدنی گرجستان با توجه به هزینه  ارزان ومناسب اخیرا مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته و با سایر کشورها مانند دبی و ترکیه در حال رقابت است.

در تفلیس پایتخت گرجستان، با قدمتی از عهد باستان آثار کهن تاریخی زیادی وجود دارد.  سواحل و طبیعتی زیبا، معماری و بناهای قدیمی باشکوه، جشن های ملی، مسجد و کلیسای عصر صفوییه ،خانه های با عمر کهن، بقایای یک آتشکده ساسانی، حمام های تاریخی همچنین تبدیل خانه ها و بناهای قدیمی به مهمانسرا و رستوران، ترمیم سنگفرش کوچه ها، ایجاد پله در بخش های مرتفع و راه اندازی مجدد حمام های صفوی با  چشمه های آب گرم این  منطقه، زیبایی بافت قدیمی این شهر را دوچندان کرده است. شهرهای کوچک و بزرگ ، کلیساهای چند صد ساله مانند کلیسا اسمیندا سامبا ،همچنین خانه های قدیمی، بازارهای سنتی و... از جمله جاذبه های توریستی گرجستان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره قیمت بلیط هواپیما تفلیس و زمان مناسب سفر به گرجستان به وب سایت الفبای سفر مراجعه فرمایید.

www.alefbatour.com

تفریحات هیجان انگیز در مالزی و سنگاپور

مالزی انواع مختلف تفریحات را برای شما فراهم خواهد کرد. در تور نوروز 97 مالزی و در صدر تفریحاتش دیدار از برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. برج های دوقلوی پتروناس با ارتفاع 452 متر (Petronas Towers) بلندترین برج های دنیا هستند. شهر آبی سان وی لاگون (Sunway Lagon) مکان مناسبی برای علاقمندان به پارک های آبی است. برج کی.ال (KL Tower) هم می تواند امکان مشاهده شهر از نمای بالا را برای شما فراهم کند. پارک پروانه کوالالامپور (Kuala Lumpur Butterfly Park) در خود بیش از شش هزار پروانه را جا داده و بیش از پانزده هزار از گونه های گیاهی هم در آن موجود است.

آکواریوم کوالالامپور (Aquaria KLCC) دارای 5000 گونه از آبزیان هم برای علاقمندان به موجودات آبزی و ماهیان محیطی جذاب را فراهم میکند. در کوالالامپور می توانید از محله چینی­ ها هم دیدن نمایید، همانطور که پیش بینی می شود، در این محله قیمت کالاها مناسب است و البته کیفیت اجناس هم مطابق با قیمت آنها خواهد بود!

سنگاپور هم محله چینی ها دارد و در سفر با تور ترکیبی عید 97 مالزی سنگاپور می توانید از این محله در سنگاپور دیدن نمایید. البته در سفر با تور نوروز 97 مالزی سنگاپور نباید دیدن جزیره دلفین های سنتوزا (Sentosa Dolphin Island) را از دست بدهید. علاوه بر تماشای دلفین ها، در این دریاچه می توانید به زیر آب هم بروید و از نزدیک با این موجودات باهوش تعامل کنید. تور لحظه آخری تعطیلات نوروز مالزی و سنگاپور فرصت خوبی برای دیدن باغ وحش و باغ پرندگان سنگاپور هم هست. قیمت تور تعطیلات عید مالزی سنگاپور بسته به شرایط هتل و سایر امکانات تور متغیر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره قیمت بلیط هواپیما کوالالامپور و زمان مناسب سفر به مالزی به وب سایت الفبای سفر مراجعه فرمایید.

www.alefbatour.com

ارمنستان همسایه کوچک ایران

ارمنستان کشوری کوچک در همسایگی شمال غربی ایران است. بزرگترین شهر آن ایروان، پایتخت این کشور محسوب می شود. قدمت این کشور به بیش از دو هزار سال پیش برمیگردد و از این بابت در کنار جاذبه های طبیعی آن، مکان های تاریخی جذابی هم دارد و این کشور هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است. اگر سفر به این کشور همراه با تور ارمنستان را تجربه کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را تجربه خواهید کرد. اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری ارمنستان نام ببریم، حتما باید به معبد گارنی و کلیسای گغارت اشاره کنیم. هر دوی این بناها در حومه شهر ایروان قرار دارند و در صورتی که علاقمند به بازدید از آنها هستید باید حدود 30 کیلومتر از ایروان فاصله بگیرید. به غیر از این دو مکان اگر باز هم مشتاق دیدن مکان های تاریخی هستید می توانید در تور ارمنستان به ماتناداران سری بزنید. این مکان یک کتابخانه باستانی است و همین الان هم در آن کتب خطی زیادی نگهداری میشود. کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر هم به عنوان بزرگترین کلیسای منطقه قفقاز جنوبی شناخته می شود.