alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

با سفر به ترکیه از شهر مارماریس دیدن کنید

 تور لحظه آخری مارماریس به شما این امکان را می دهد که ازتفریحات مارماریس که آبی هستند لذت ببرید . درباره مارماریس میتوان گفت شهری بندری در سواحل مدیترانه است که  واقع در جنوب غرب ترکیه و در استان موغلا است. در مارماریس 28000 نفر زندگی می کنند اما در فصل توریست، به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر هم میرسد. درمورد مارماریس بهتر است بدانید که بعلت واقع شدن میان رشته کوه های کنار دریا بسیار مشهور است. این شهر همچنین با دو لنگرگاه اصلی و بندرهای متعدد خود، مرکزی برای کشتیرانی و غواصی نیز محسوب میشود. از مارماریس بطور منظم، کشتی های تفریحی به سمت جزیره یونانی رودز در حرکتند. این شهر دارای آب و هوایی معتدل و گرم زمستان هایی بارانی و خنک است.که تور مارماریس میتوانید لحظات خوشی را در انجا سپری کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره   تور لحظه آخری مارماریس , تور مارماریس , تورمارماریس نوروز96 به سایت زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com


بازار کارسی 


از معروفترین مراکز خرید در مارماریس می توان به بازار بزرگ و یا بازار کارسی اشاره نمود . این بازار که در مرکز شهر واقع شده دارای خیابان های سرپوشیده زیادی با مغازه های متنوع می باشد که به دلیل ارائه اجناس فراوان و مختلفی ، مورد توجه گردشگران و مردم محلی واقع شده است . مغازه های صنایع دستی ، جواهر فروشی ، قالی فروشی ، البسه فروشی و رستوران های ترکی در این بازار یافت می شوند . اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را دارید مطمئن باشید با مراجعه به این بازار دست خالی باز نخواهید گشت .



باتور اصفهان از مکان های تاریخی دیدن کنید

اصفهان از قدیم معروف به 'نصف جهان' در ایران و جهان شهره بوده است؛ وجود بیش از شش هزار اثر تاریخی با عمر صدها و هزاران سال در کنار مناطق بکر طبیعی می تواند دلیل مناسبی برای اعطای این عنوان از دید جهانیان به این قسمت ارزشمند از سرزمین ایران باشد.


مکان های تاریخی و تنوع بی نظیر صنایع دستی که از قرن ها پیش در نقاط و شهرهای مختلف این استان نسل به نسل منتقل شده و امروز به عنوان میراثی گران بها در اختیار ما قرار گرفته، اصفهان را به موزه ای هنری، تاریخی و طبیعی تبدیل کرده که بازدید از آن آرزوی گردشگران فرهنگ دوست در سراسر جهان است.

غارهای  قلعه بزی

این دو غار در کوه حسن آباد قلعه بزی در شهرستان مبارکه استان اصفهان هستن. کوه قلعه بزی در جنوب غربی شهر اصفهان قرار داره. از مجاورت این کوه رودخانه زاینده رود عبور می کنه که همین امر باعث سرسبزی و خرمی روستاهای اطراف آن شده . همچنین خط راه آهنی که به ذوب آهن می ره هم از مجاورت آن عبور می کنه. مسیرهای صعود به قله این کوه بسیار سخت بوده و پیمایش آن نیاز به تخصص و تجهیزات لازم داره.


برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور اصفهان، تور لحظه آخری اصفهان، توراصفهان نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.


www.alefbatour.com

با تور شیراز از باغ ارم دیدن کنید

شیراز به عنوان یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی ایران مطرح بوده و با جاذبه‌های تاریخی فراوان برای گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده‌است. از جاذبه‌های تاریخی شهر شیراز می‌توان به آتشکدهٔ صمیکان، آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، باغ جهان‌نما، باغ ارم، باغ تخت، باغ چهل‌تن، باغ دلگشا، باغ عفیف‌آباد، باغ نارنجستان قوام، باغ هفت‌تن، خانه صالحی، چاه مرتاض علی، حمام باغ نشاط، عمارت باغ ایلخانی، عمارت باغ نشاط، عمارت دیوانخانه، عمارت کلاه‌فرنگی باغ نظر، مسجد نصیرالملک، قصر ابونصر، قلعهٔ کک‌ها، مدرسهٔ آقاباباخان، مدرسهٔ خان، موزهٔ پارس، موزهٔ هفت‌تنان، نقش‌برجستهٔ بهرام اشاره کرد.

باغ ارم

باغ ارم یکی از زیباترین باغ‌های ایران است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این باغ از گذشته تا امروز میزبان گونه‌های گیاهی مختلفی بوده و تنوع گیاهان در آن به اندازه‌ای است که در حال حاضر به عنوان یک باغ گیاه‌شناسی در اختیار دانشگاه شیراز قرار گرفته است.


برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور شیراز، تور لحظه آخری شیراز، تور شیراز نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.


www.alefbatour.com

غار خربز (خربس Xarbez)

قشم از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتى از شهرستان بندر لنگه، از شمال‌شرقى به جزیره‌ى هرمز، از شرق به جزیره‌ى لارک، از جنوب به جزیره‌ى هنگام و از جنوب غربى به جزایر تنب بزرگ و کوچک و بوموسى محدود مى‌گردد. فاصله جزیره‌ى قشم (از بندر قشم) تا بندرعباس 8/10 مایل (20 کیلومتر)، تا بندر هرمز 72/9 مایل (18 کیلومتر)، جزیره لارک (تا مرکز دهستان لارک) 85/4 مایل (9 کیلومتر)، تا جزیره بوموسى 01/88 مایل (163 کیلومتر) و جزیره تنب بزرگ 55/61 مایل (114 کیلومتر) است.


نزدیک‌ترین بندر در ساحل اصلى کشور به جزیره‌ى قشم، بندرعباس است که فاصله آن تا محل سربندر قشم 8/10 مایل دریایى (20 کیلومتر) است. نزدیک‌ترین فاصله این جزیره به ساحل اصلى کشور، در دماغه‌ى شمالى جزیره، در محل بندر لافت (در جزیره‌ى قشم) تا آبادى پل، مرکز دهستان خمیر (در ساحل اصلى کشور) که فاصله آن در حدود یک مایل دریایى (1800 متر) بوده و در آینده محل احداث پل خلیج فارس خواهد بود. جزیره‌ى قشم در شمال داراى دماغه‌هاى قشم، لافت و باسعیدو و در جنوب دماغه دیرستان است.

غار خربز (خربس Xarbez)

به فاصله 12 کیلومتری قشم در کنار جاده جنوبی، غار خربس بر سینه کوهی مشرف به دریا و دشت میانکاسه قرار دارد.

غار خربس از غارهای دریایی است که بر اثر گرداب و تخلیه ماسه ها از حفره سنگ ها به وجود آمده، اما در دوره های پیش از اسلام مردمان با افزودن بر وسعت غار خربس در بخش های تالار میانی و دهلیزهای انشعابی به احتمال زیاد از آن برای پناهگاه و یا نیایشگاه استفاده کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور قشم، تور لحظه آخری قشم، تور قشم نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.


www.alefbatour.com





با تور لحظه اخری آذربایجان از باکو بازدید نمایید

آذربایجان معجونی از برج های مدرن آسیایی و خیابان‌های سنگفرش اروپایی، البته با چاشنی یادگارهای شوروی و دوران کمونیسم. یکی از شهرهای قدیمی یا به قول آذری‌ها ایچری شهر، ازجذابیت های دیدنی باکو است. اینجا با کاخ شیروان شاه، برج دختر، معماری سنگی و رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی‌اش مثل تکه‌ای از گذشته وسط باکوی مدرن است. این شهر تاریخی، محصور میان دیوارهای کنگره‌دار در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و هر سال هزاران توریست برای دیدنش به باکو سرازیر می‌شوند.

موزه ملی تاریخ آذربایجان

اگر موزه‌گردی دوست دارید و دنبال جاذبه‌های تاریخی شهر مقصد هستید، اینجا برایتان یکی از بهترین دیدنی‌های باکو است. موزه ملی، بزرگترین موزه آذربایجان است که در عمارت محل سکونت زین‌العابدین تقی‌اف ساخته شده. تقی‌اف سرمایه‌دار نیکوکار و اهل فرهنگ آذربایجانی بود و چندین مدرسه و روزنامه در آذربایجان تاسیس کرد. این موزه در سال ۱۹۲۰ ساخته شده و تاریخ و فرهنگ آذربایجان را در در چند گالری مختلف نشان می‌دهد: نمایشگاه تاریخ مدرن، نمایشگاه انسان‌شناسی، نمایشگاه تاریخ باستان و میانه آذربایجان و چند گالری و مجموعه دیگر. جدا از این‌ها ساختمان موزه و طراحی داخلی سالن‌هایش هم حسابی دیدنی است.



برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور آذربایجان، تور لحظه آخری آذربایجان، تور آذربایجان نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.


www.alefbatour.com