alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

تور مالزی

تور مالزی+ بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور مالزی

فستیوال های ترکیه در تابستان

فستیوال های ترکیه در تابستان【راهنما و تصایر】

فستیوال های ترکیه در تابستان همچون جشنواره های موسیقی، فیلم، فرهنگی و خرید را که قرار است برگزار شوند را چرا در آن ها شرکت نکنید. مطمئنا از تعطیلات خود لذت می برید.

آیا می خواهید از تعطیلات خود در ترکیه بهره بیشتری ببرید؟ چرا بلیط بسیاری از جشنواره های موسیقی ، فیلم و فرهنگی را که تابستان امسال برگزار می شود رزرو نکنید! از آنجایی که فصل تابستان تقریباً در نوسان است ، وقت آن است که فصل تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید و چرا این کار را در جشنواره های موسیقی بزرگ که در مقاصد مختلف تعطیلات برگزار می شود انجام ندهید. جشنواره های تابستانی در ترکیه برای همه سنین و سبک ها وجود دارد ، از راک گرفته تا پاپ ، جاز تا کلاسیک ، که تضمین می شود زیر ستارگان برگزار شود. ترکیه سالانه جشنواره ها و رویدادهای مختلفی را در طول سال ، از هنر و موسیقی گرفته تا ورزش و اوقات فراغت ، ارائه می دهد و اینها در سراسر کشور برگزار می شود. انتخاب های زیادی وجود دارد ، کجا می خواهید بروید؟ خوب ، در اینجا برترین جشنواره های تابستانی در ترکیه وجود دارد که به شما مسافران تور ترکیه لحظاتی بی نظیر را هدیه می دهد.

جشنواره معماری درب باز

اگر در ماه ژوئن از استانبول دیدن می کنید (که به هر حال زمان خوبی است!) ، مطمئناً باید از جشنواره سالانه معماری درب باز استفاده کنید. استانبول مملو از شگفت انگیزترین معماری است ، اما بیشتر آن معمولاً پشت درهای بسته است و برای عموم غیرقابل دسترسی است. با این حال ، در طول جشنواره درهای باز ، برخی از درهای بسته معمولاً باز می شوند و در داخل ساختمانهای مهم معماری و تاریخی قابل مشاهده هستند. درهای باز شامل مسجد اورتاکوی است که مستقیماً در بسفر واقع شده و بین سالهای 1854 تا 1856 ساخته شده است. این مسجد نمونه ای عالی از معماری عثمانی است.

مکان: استانبول 
زمان: ژوئن

جشنواره معماری ترکیه

فستیوال معماری ترکیه

جشنواره Chill-Out

مگر میشود تور استانبول در تابستان خریداری کرد و از جشنواره جیل اوت دیدن نکرد؟ این رویداد از دیگر فستیوال های ترکیه است که در دو مکان سرگرم کننده در ترکیه برگزار می شود. استانبول و بدروم ، جشنواره Chill-Out یک جشنواره تابستانی 2 روزه است که هر دو در کنار ساحل واقع شده اند. طرفداران رقص ، قطعات الکترونیکی و موسیقی خانگی این جشنواره با انرژی خوب را دوست خواهند داشت و بازدیدکنندگان جشنواره حتی سگ های خود را نیز با خود می آورند. جشنواره تابستانی محبوب در ترکیه از نام هایی مانند کریستین لوفلر ، نیکولا کروز و بلوند استقبال کرد: سال گذشته ، اما هنوز برنامه اعلام نشده است. در جشنواره فعالیت های مختلفی مانند یوگا و نقاشی وجود دارد.

کجا و کی: استانبول در ماه ژوئن و بدروم در ژوئیه

فستیوال موسیقی استانبول

جشنواره موسیقی استانبول یکی از طولانی ترین و محبوب ترین جشنواره های شهر است که بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جلب می کند. این جشنواره در سال 2016 با غنی بودن از موسیقی کلاسیک ، علاوه بر اپرا ، باله و موسیقی سنتی ترکی ، چهل و سومین سال خود را جشن می گیرد. جشنواره تابستانی معروف در ترکیه در بسیاری از مکان های شهر برگزار می شود و اغلب با دیگر رویدادهای تئاتری و موسیقی همزمان است ، بنابراین معمولاً چندین اتفاق همزمان برگزار می شود. در حقیقت ، جشنواره های فرهنگی دیگر در استانبول بیشتر تابستان برگزار می شود ، بنابراین حتی اگر در ماه ژوئیه به آنجا بروید ، می توانید این رویدادها را تجربه کنید.

زمان: ژوئن، جولای
مکان: استانبول

فستیوال موسیقی ترکیه

جشنواره معروف موسیقی در ترکیه

جشنواره جاز استانبول و جشنواره جاز بوزکادا (Bozcaada)

فستیوال جاز استانبول یا معروفترین فستیوال ترکیه که اکثرا در 29 ژوئن آغاز می شود و تا 18 ژوئیه در مکان های مختلف استانبول ادامه دارد. همراه با کشتی جاز در تنگه بسفر و اجرای موسیقی جاز در پارک های شهر ، کنسرت هایی نیز در عمارت های تاریخی عثمانی مانند کاخ فرییه و عمارت اسما سلطان برگزار می شود. جشنواره جاز بوزکادا، که از 19 تا 21 ژوئیه برگزار می شود ، فرصتی فوق العاده برای کشف این جزیره عجیب اژه در چاناککاله ارائه می دهد. اجرای موسیقی دانان برجسته جاز ترکیه در صومعه آیازما و همچنین کلاس های یوگا در پارک اطراف و قلعه بوتیک زیبا ، زنده می شود.

مکان: استانبول و بوزکادا
زمان: ژوئن/ژوئیه

فستیوال موسیقی جاز

فستیوال موسیقی جاز استانبول معروف ترین جشنواره تابستانی ترکیه

جشنواره کاس لیسیا

جشنواره سه روزه Kas Lycia در کاس ، در جنوب ترکیه ، در سواحل مدیترانه برگزار می شود. به هر حال تابستان یک مقصد گردشگری محبوب است ، اما این محبوب ترین جشنواره تابستانی در ترکیه برای خانواده هایی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ و میراث ترکیه در آغاز فصل پر جنب و جوش تابستان هستند ، ضروری است. علاوه بر اجراهای اپرا ، باله و نمایشگاه های هنری در سطح شهر ، می توانید رقص های محلی و بین المللی محلی را مشاهده کنید و این را با روزهایی در ساحل ، پارک آبی یا خرید سوغاتی ترکیب کنید.

کجا: کاس
زمان: ژوئن

 

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی

شاید باورش سخت باشد ، اما کشتی در واقع یکی از ورزش های محبوب ترکیه است! هر ساله مسابقات کشتی های زیادی در سراسر کشور برگزار می شود و هر کدام بسیار محبوب هستند و صدها رقبا و هزاران تماشاچی را به خود جذب می کنند ، اما مشهورترین و شناخته شده ترین مسابقه در شهر ادیرنه ، درست در مرز ترکیه با ترکیه است. این مسابقات خاص Kirkpinar نام دارد و در تاریخ غنی است ، که از سال 1346 در اینجا برگزار می شود! کشتی نفتی یک مسابقه عجولانه است که مردان در آن شلوار چرمی مشکی کوتاه می پوشند و خود را در روغن زیتون می ریزند. آنها سپس کشتی می گیرند ، با این هدف که حریف خود را به زمین بیاورند و آنها را در موقعیت خود نگه دارند. علاوه بر کشتی ، که بسیار دیدنی است ، جشن های دیگری نیز وجود دارد ، مانند موسیقی ، رقص و غذاهای افسانه ای ، بنابراین این بهترین جشنواره در ترکیه واقعاً یک معرفی عالی برای فرهنگ ترکیه است!

کجا: ادیرنه
زمان: ژوئن/ژوئیه

مسابقات بومی کشتی فرنگی در ترکیه

مسابقات بومی کشتی فرنگی در ترکیه

جشنواره راک زیتینلی Zeytinli

جشنواره راک Zeytinli مهمترین تجربه جشنواره موسیقی راک در ترکیه را ارائه می دهد. در ساحل اردو بزنید و از صبح تا شب به اجرای زنده موسیقی گوش دهید. در چهار روز ساحل Zeytinli در Akçay Balıkesir ، یک شهر تفریحی کمتر شناخته شده در اژه ، همه در جهان موسیقی راک در میان ده ها بازیگر اصلی اجرا می کنند در حالی که هزاران نفر در جمعیت تشویق می کنند.

مکان: ساحل Zeytinli در Akçay Balıkesir
زمان: ژوئن

سایر فستیوال های جذاب ترکیه

فستیوال گلدن پیگون یا کبوتر طلایی کوش آداسی

بهترین فستیوال ها و کنسرت های استانبول

جشنواره بالن سواری کاپادوکیا

جشنواره الکترونیک

جشنواره الکترونیک نیز در استانبول و شهر محبوب تعطیلات تابستانی چشمه برگزار می شود. این جشنواره در استانبول در پارک زندگی در ساریر در تاریخ 13-14 ژوئیه برگزار می شود و پس از آن از 12 تا 13 آگوست به ساحل تفریحی چشمه می رود.

سوالات متداول

بزرگترین جشنواره در ترکیه کدام است؟
جشنواره های مذهبی در ترکیه، مهمترین جشن مذهبی ماه رمضان (رمضان به زبان ترکی) است ، ماه مسلمانان در روز روشن از خوردن غذا ، نوشیدن آب و دخانیات خودداری می کنند

مهمترین جشن در ترکیه کدام است؟
روز جمهوری، بسیاری از مردم در ترکیه روز جمهوری را در 29 اکتبر با حضور در اجراها و شرکت در راهپیمایی های سنتی با پرچم و گروه های موسیقی جشن می گیرند. مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه روز جمهوری را مهمترین تعطیلات ترکیه اعلام کرد

برخی از جشنواره های محبوب در ترکیه کدامند؟
برخی دیگر میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 
نمایشگاه جهانی ازمیر
رمضان
کادیر گیسسی.
جشنواره های سکر و قربان.
جشنواره های رقص محلی
کشتی شتر.
جشنواره های موسیقی
راکین کک.

فستیوال جاز استانبول تجربه هیجان موسیقی در مکان های تاریخی

فستیوال موسیقی استانبول تجربه ای بی نظیر از موسیقی کلاسیک

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول، با نام سابق جشنواره استانبول، یک رویداد فرهنگی است که هر ساله در ماه‌های ژوئن و جولای (اواسط خردادماه تا اواسط مردادماه) در استانبول، ترکیه برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین جشنواره موسیقی ترکیه محسوب می‌شود.

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول، با نام سابق جشنواره استانبول، یک رویداد فرهنگی است که هر ساله در ماه‌های ژوئن و جولای (اواسط خردادماه تا اواسط مردادماه) در استانبول، ترکیه برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین جشنواره موسیقی ترکیه محسوب می‌شود.

معرفی فستیوال موسیقی بین المللی استانبول

فستیوال موسیقی استانبول که هرساله توسط بنیاد فرهنگ و هنر استانبول برگزار می‌شود، دارای کیفیتی منحصر به فرد و از قدیمی‌ترین جشنواره‌های سازمان است. در این جشنواره منتخبی از آثار موسیقی کلاسیک، باله، اپرا و موسیقی سنتی اروپا با شرکت هنرمندان مشهور از سراسر جهان ارائه می‌شود و انواع موسیقی و رقص، از رقص اصیل و محلی ترکی گرفته تا رقص اپرا شما را حیرت زده خواهد کرد. جشنواره بین‌المللی موسیقی استانبول از سال 1977 عضو انجمن جشنواره های اروپا شد و اعتبار آن به شدت افزایش پیدا کرد.

فستیوال موسیقی استانبول ترکیه

فستیوال موسیقی استانبول ترکیه

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول برای سالها نقش مهمی در ارزیابی موسیقی کلاسیک داشته و هر ساله با برگزاری نمایشگاه در مکان های بیشتری به خوبی از پس این مسئولیت برآمده است. علاوه بر این، این واقعیت که این جشنواره در مکان های مختلف شهر برگزار می شود، باعث می‌شود که که تماشاگران را با گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی استانبول آشنا کند. این جشنواره از محبوب ترین فستیوال های موسیقی در شهر استانبول است که بازدید کننده های زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در آن به این شهر می‌آیند.

یکی از سنت‌های جشنواره اجرای قطعه زیبای موتزارت به نام The Abduction from the Seraglio است که به عقیده برخی مهمترین قطعه موتزارت در موسیقی ترکی به شمار می‌رود. جشنواره بین المللی موسیقی استانبول از قدیمی‌ترین جشنواره‌های استانبول است که به نشانه‌ی زندگی فرهنگی در ترکیه تبدیل شده است. این جشنواره به دلیل نقش اصلی خود در تشویق تحقیقات در موسیقی شناسی و راه‌اندازی پروژه‌های ویژه ارزش‌های مشترک فرهنگی از طریق تولیدات خود، شهرت زیادی کسب کرده است.

در سال 2014، پروژه‌ای با عنوان "جشنواره موسیقی استانبول به دنبال خواننده جوان خود است" جشنواره به تشویق استعدادهای جوان برای شرکت در آن و کشف و ارتقا موسیقی نوجوانان با استعداد، آغاز شد.

تاریخ برگزاری فستیوال موسیقی ترکیه در سال 2021

چهل و نهمین دوره این نمایشگاه امسال (سال 1400)  از 3 تا 21 ژوئن (13 تا 31 خرداد) در محیط باز در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

تاریخچه برگزاری فستیوال

ایده برگزاری جشنواره اولین بار توسط تاجر فقید ترکیه‌ای دکتر نجات اگزاجیباشی مطرح شد و او ترتیب برگزاری این جشنواره را اولین بار در سال 1973 و در پنجاهمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه را داد. در آن سال جشنواره استانبول از 15 ژوئن تا 15 جولای برگزار شد.

اولین سال‌های برگزاری فستیوال موسیقی استانبول

اولین سال‌های برگزاری فستیوال موسیقی استانبول

هدف اصلی جشنواره استانبول از ابتدای تأسیس خود، قرار دادن بهترین نمونه های خلاقیت هنری در همه رشته‌های هنری در ترکیه و جهان در برنامه‌های خود بود. این جشنواره در ادامه همچنین سمینارها، کنفرانس‌ها و سخنرانی‌ها را در برنامه‌های خود قرار داد. بنابراین، سایر جشنواره‌های اختصاص داده شده به فیلم (1984)، جشنواره جاز (1986)، جشنواره هنر معاصر (1987) و جشنواره تئاتر (1989) به برنامه جشنواره استانبول اضافه شدند.

از سال 1994 به بعد، نام این جشنواره به جشنواره بین المللی موسیقی استانبول تغییر یافت تا از سایر جشنواره‌های دیگر متمایز شود و به صورتی تخصصی به موسیقی کلاسیک بپردازد. در سال 2006، هلدینگ بوروسان به جای هولدینگ اگزاجیباشی اسپانسرشیپ فستیوال موسیقی ترکیه را به عهده گرفت.

هنرمندان مشهوری که در فستیوال شرکت کردند.

از زمان جداشدن جشنواره استانبول از جشنواره فیلم و جاز و ... و تبدیل آن به جشنواره موسیقی استانبول، جشنواره موسیقی به طور خاص بر "اشتراک  هنر" تأکید دارد و برنامه‌هایی را ایجاد می‌کند که در آن ارکسترها و رهبران ارکستر بین المللی با تکنوازان ترک یا بالعکس اجرا می‌کنند.

نوازندگان بزرگ و معروفی در خلال جشنواره در فستیوال موسیقی استانبول شرکت کردند و اجراهایی به‌یادماندنی به نمایش گذاشتند. اجراهایی مانند ارکستر سمفونیک BBC که توسط آدام فیشر با تکنواز ایدیل بیرت انجام شد، ارکستر فیلارمونیک چک به رهبری ولادیمیر والک با پیانویست فاضل سای، ارکستر سمفونیک ایالتی استانبول به رهبری گوتولد لسینگ با تکنوازان سونا کان، آیلا اردوران و یهودی منوهین، مونتسرات کابالی با ارکستر اپرا و باله دولتی استانبول و گروه کر با رهبری خوزه کولادو از نتایج این رویکرد است.

اجرای رقص در فستیوال موسیقی استانبول

اجرای رقص در فستیوال موسیقی استانبول

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول در 48 سال اخیر میزبان رهبران بزرگی همچون زوبین مهتا، سر جان الیوت گاردینر، ریکاردو موتی، تن کوپمن، ویلیام کریستی، هوارد گریفیتس، والری گرگیف، کریستوفر هاگوود، پیر بولز، کورت ماسور، مارک مینکوفسکی و خوزه کولادو بود.

صف درخشانی از تکنوازانی مانند الیزابت اسوارزکوف،کیریته کاناوا، کاتلین نبرد ، سسیلیا بارتولی، مونتسرات کابالی، Itzhak Perlman ، Mischa Maisky ، Maxim Vengerov ، Gidon Kremer ، Joshua Bell ، Ado Ciccolini ، Shlomo Kanintz ، Sloomo Mintz ، ildil Biret و Hüseyin Sermet از مهمانان جشنواره موسیقی استانبول بودند. شرکت های برجسته رقص مانند شرکت رقص مارتا گراهام ، باله بولشوی ، تئاتر باله آمریکا ، ندرلندز دانس تیتار و همچنین Les Ballets de Montecarlo در سال های گذشته نمایش‌های زیبایی را در فستیوال به دوستداران موسیقی ارائه دادند.

هزینه شرکت در فستیوال موسیقی استانبول

در سال گذشته با توجه به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا جشنواره به صورت آنلاین برگزار شد، هزینه بلیت آن برای یک اجرا حدود 20 لیر ترکیه بود. در صورت خرید کل اجراها شما باید مبلغ 250 لیر ترکیه پرداخت می‌کردید. امسال، با توجه به برگزاری مراسم در فضای باز انتظار می‌رود هزینه بلیت کمی بیشتر باشد.

فستیوال موسیقی استانبول در دوران کرونا

همه‌گیری کرونا باعث شد تا جشنواره موسیقی استانبول در سال 2020 در فضای مجازی برگزار شود. در آن رویداد هنرمندان مختلف از سراسر جهان و شهر استانبول شرکت کردند و فیلم‌برداری آن در مکان‌های تاریخی شهر استانبول انجام شد و بلیت آن با قیمتی قابل قبول در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
امسال با بهتر شدن شرایط در ترکیه و رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی جشنوراه به صورت حضوری و در فضای باز در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

 

فستیوال بین المللی موسیقی استانبول

فستیوال بین المللی موسیقی استانبول

 

سوالات متداول

جشنواره موسیقی استانبول امسال در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

چهل و نهمین دوره این نمایشگاه امسال (سال 1400)  از 3 تا 21 ژوئن (13 تا 31 خرداد) در محیط باز در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی موسیقی ترکیه در کدام شهر آن برگزار می‌شود؟

جشنواره بین‌المللی موسیقی در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

در جشنواره موسیقی استانبول چه سبکی از موسیقی نواخته می‌شود؟

در این جشنواره منتخبی از آثار موسیقی کلاسیک، باله، اپرا و موسیقی سنتی اروپا با شرکت هنرمندان مشهور از سراسر جهان ارائه می‌شود و انواع موسیقی و رقص، از رقص اصیل و محلی ترکی گرفته تا رقص اپرا شما را حیرت زده خواهد کرد.

هتل بارسلو استانبول

هتل بارسلو استانبول【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل بارسلو استانبول ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره بارسلو استانبول ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل بارسلو استانبول با الفبای سفر همراه باشید.

رزرو هتل بارسلو استانبول (Barceló Hotel Istanbul) ★★★★★

هتل بارسلو استانبول یک هتل 5 ستاره در مرکز شهر و در نزدیکی میدان تکسیم است. در اطراف هتل بارسلو استانبول رستوران ها و مراکز خرید مختلفی نیز وجود دارد.

این هتل 270 اتاق و سوئیت بزرگ دارد که دکوراسیون داخلی بی نظیری دارند و بهترین اقامت را فراهم می کند.

اتاق های بارسلو استانبول توسط طراح مشهوری به سبک معاصر طراحی شده است. همه آن ها شامل تلویزیون صفحه تخت، میز کار و محل اتصال iPod هستند.

حمام های مجلل با کاشی و سرامیک یا دیوارهای مرمر ارائه می شوند. بعضی اتاق ها نیز یک وان به سبک حمام ترکی ارائه می دهند.

بار هتل در پشت بام، منظره بی نظیری از شهر را به مهمانان ارائه می دهد. یک تراس بزرگ آفتابی با 2 وان آبگرم و یک باشگاه تناسب اندام به مساحت 1200 متر مربع در طبقه یازدهم از امکانات دیگر آن است. همچنین این هتل، سونا، اسپا و حمام ترکی نیز دارد.
این هتل 7 سالن برای برگزاری مراسم و رویداد در اختیار دارد.

هتل بارسلو استانبول به دلیل اینکه در محله بی اوغلو قرار دارد، دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری استانبول دارد. شما می توانید این هتل را در تور استانبول رزرو کنید.

انواع اتاق های هتل بارسلو استانبول

  1. Superior Double or Twin Room
  2. Deluxe Room
  3. Deluxe Triple Room
  4. Deluxe Room with Hammam
  5. Deluxe Triple Room with Hammam
  6. Junior Suite with Hammam
  7. Triple Junior Suite with Hammam
  8. Presidential Suite
  9. Connecting Family Room
  10. Two-Bedroom Suite

امکانات هتل بارسلو استانبول

  • خدمات اسپا
  • شاتل فرودگاهی
  • اتاق خانوادگی
  • صبحانه با کیفیت
  • باشگاه تناسب اندام مجهز
  • بار

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل بارسلو استانبول

  • میدان تکسیم 0.5 کیلومتر
  • ایستگاه متروی تکسیم 0.5 کیلومتر
  • کاخ دولما باغچه 1.4 کیلومتر
  • برج گالاتا 1.9 کیلومتر
  • بازار ادویه 3 کیلومتر
  • مسجد سلیمانیه 3.3 کیلومتر
  • مسجذ ایاصوفیه 3.7 کیلومتر

فاصله هتل بارسلو تا فرودگاه استانبول

این هتل تا فرودگاه استانبول 31.5 کیلومتر فاصله دارد.

نرخ تقریبی قیمت رزرو اتاق های هتل بارسلو استانبول

هزینه تقریبی رزرو هتل بارسلو برای هر شب 120$ است.

آدرس هتل بارسلو استانبول

Kocatepe Mahallesi Abdulhak Hamit Cad No:25, 34437 Beyoğlu, Turkey