alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

تور پوکت

تور پوکت 1400+ بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور پوکت 1400

تور تایلند

تور تایلند 1400+ بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

 

تور تایلند 1400

شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها

جزئیات سفر به تایلند در دوران کرونا

باتوجه به اینکه شرایط سفر به این شهرها راحت تر است بنابراین شاهد برگزاری تورهایی مثل تور پوکت و شهرهای ذکر شده می توان بود. در طرح سند باکس، توریست‌هایی که واکسن های ذکر شده را تزریق کردند(دو دوز کامل و بعد از 14 روز پس از دریافت دوز دوم)، می‌توانند به پوکت، ساموئی و یا کرابی سفر کنند. بنابراین این مسافران نیازی به قرنطینه ندارند. لازم به ذکر است که در طول سفر 3 بار تست PCR از این مسافران گرفته می‌شود. یکبار قبل از سفر، یک بار موقع رسیدن به فرودگاه، و یکبار هم قبل از عزیمت به کشور خودشان. اما با این حال سفر به تایلند در کرونا شرایطی دارد که اگر رعایت نشود به مشکل برخواهید خورد.

واکسن های مجاز سفر به تایلند

 واکسن‌های فایزر، جانسون، مدرنا، سینوفارم، سینوواک، اسپوتنیک و آسترازنکا مورد تایی کشور تایلند هستند

شرایط سفر به بانکوک

برای سفر به بانکوک، شرایط قرنطینه همچنان پابرجاست و توریست ها باید 7 شب در هتل قرنطینه شده و از روز بعد در صورت منفی بودن تست کرونا به نقاط مختلف شهر رفت و آمد داشته باشند. در نظر داشته باشید که حتی اگر دو دوز واکسن مورد تایید را هم تزریق کرده باشید، محدودیت و شرایط قرنطینه برقرار هستند. در ضمن آن دسته از افرادی که واکسن های ذکر شده را تزریق نکردند باید 10 روز در قرنطینه بمانند.  برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک درج شده بازگشایی مرز تایلند مراجعه کنید.

سفر به تایلند + واکسینه شدن مردم تایلند

واکسینه شدن مردم تایلند

 

قیمت تور تایلند 1400

قیمت تور تایلند براساس قیمت بلیط هواپیما تایلند پرواز ایرانی (ماهان) و پرواز خارجی (بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و ... ) به مقصد تایلند و قیمت رزرو هتل تایلند متفاوت و متغییر است. در نظر داشته باشید هتل های نزدیک به مرکز شهر هزینه های بیشتری دارند.

تور لحظه آخری تایلند

یکی از روش های سفر به تایلند برای سفر ارزان تور لحظه آخری است اما باتوجه به اینکه برای سفر به این کشور باید از ویزا برخوردار بود کمی شانس خرید آن ممکن است کاهش یابد. با این حال توصیه آژانس مسافرتی الفبای سفر به شما مسافرانی که میخواهید از تورهای لحظه آخری تایلند استفاده کنید این است که:

  • برای خرید این تورها عجله نکنید چرا که یک ندانم کاری باعث میشود که این درصد تخفیف طوری زنده شود که انگار هیچ تخفیفی شامل حال شما نشده است .
  • جستجو کنید تا اطلاعات خوبی به دست آورید. بهتر است با کسانی که از این تورها استفاده میکنند صحبت کنید و راه چاره را بپرسید.
  • در تورهای لحظه آخری هیچ واسطه گری وجود ندارد پس پول را مستقیم واریز نمایید تا یک مسافرت با کیفیت داشته باشید

اخذ ویزای تایلند

برای اخذ ویزای تایلند میبایست گردش حساب 1 ماه آخر حسابتان را ارائه کنید. مبلغ گردش حساب ویزای تایلند باید بالای 7,000,000 تومان باشد. در کنار آن مدارکی چون پاسپورت با 7 ماه اعتبار، 2 قطعه عکس رنگی 3×4، کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و فرم درخواست ویزای تایلند را می بایست همراه خود داشته باشید.

سفر به تایلند + اخذ ویزای توریسنی تایلند

اخذ ویزای توریسنی تایلند

تور هوایی تایلند

همانطور که میدانید پرواز مستقیم از ایران به بانکوک تایلند وجود دارد اما ما علاوه بر ایرلاین هایی که بصورت مستقیم پروازها را انجام می دهند به سایر شرکت های هواپیمایی که در تور هوایی تایلند ممکن است به چشمتان بخورد اشاره کرده ایم:

  • در حال حاضر قطرایرویز فعلا پروازهای میان ایران و تایلند را انجام داده اما در آینده پیش بینی می شود ماهان و سایر ایرلاین ها بتوانند میزبان مسافران برای حمل و نقل باشند.

تور تایلند پاییز 1400

اواخر سپتامبر تا اوخر نوامبر تماشایی های تایلند در پاییز کم نیست و اگر تور تایلند مهر 1400 را خریداری کنید میتوانید علاوه بر خرید پکیج ارزان قیمت از حال و هوای پاییزی شهر لذت ببرید

بهترین زمان سفر به تایلند

وضعیت آب و هوای تایلند

تایلند به دلیل نزدیکی به استوا آب و هوای گرم و استوائی دارد، آب و هوای تایلند سه نوع است. در ماههای آبان تا بهمن هوا گرم و خشک، در ماههای اسفند تا اردیبهشت هوا گرم و مرطوب است و در ماههای خرداد تا مهر هوا گرم و بارانی است. شما می توانید با توجه به نوع علاقه خودتان در یکی از این ماه ها از تور ارزان لحظه آخری تایلند استفاده نمایید. به طور کلی آب و هوای تایلند استوایی بوده و می توانید لذت آفتاب و هوای معتدل را در سفر با تور تایلند پاتایا و تور تایلند پوکت و تور تایلند بانکوک تجربه کنید.

ارزانترین زمان سفر به تایلند موقعی است که دیگران کمتر به آنجا میروند، در این مواقع شما میتوانید با قیمت کمتری به تایلند بروید و از جاهای دیدنی تایلند دیدن نمایید. پس برای رزرو تور تایلند ارزان قیمت با کارشناسان تور تایلند الفبای سفر در تماس باشید.

سفر به تایلند + نمایی از پوکت

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

هتل های کیش

هتل های کیش【لیست ارزانترین هتل ها + رزرو】الفبای سفر

در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام هتل مورد نظر خود در کیش جزئیات هتل مانند امکانات کلی، امکانات ورزشی و تفریحی، موقعیت و تصاویر هتل های کیش را مشاهده فرمائید.
الفبای سفر پارسیان با گردآوری لیست کامل هتل های کیش اعم از هتل های لوکس و معروف 5 ستاره تا ارزانترین هتل های این شهر بر آن است تا کاملترین اطلاعات را برای انتخاب مناسبترین تور کیش در خدمت گردشگران این شهر زیبا در ایران قرار دهد.

بهترین هتل های کیش

با جستجو در سایت الفبای سفر می توانید انواع مختلفی از هتل ها را با بهترین امکانات پیدا کنید. اگر به دنبال یک هتل خوب کیش در اولین قدم در بالای لیست هستید ، هتل بزرگ داریوش را می بینید ، این هتل امکانات بسیار خوبی برای رزرو این هتل و مقایسه قیمت ها دارد ، همچنین می توانید وب سایت ها را از طریق شبکه بررسی کنید به
هتل ارم ، دومین هتل پنج ستاره کیش این هتل با بهترین کیفیت است. فضای داخلی این هتل زیبا و دلنشین است. هتل ترنج ، جالب ترین هتل کیش ، هتل ترنج است زیرا این هتل بر فراز دریای خلیج فارس ساخته شده است.
تجهیزات این هتل دارای کافی شاپ ها ، رستوران های فست فود ، رستوران های ساحلی و انواع مختلف رستوران ، سالن آبگرم ، باشگاه ورزشی ، باشگاه بیلیارد و بازی بچه ها است و همچنین می توان برخی از هتل های برتر کیش را نام برد. مانند هتل شایان ، هتل پارمیس ، هتل فلامینگو ، هتل آنا ، هتل تماشا و هتل پانیز.

⭐دیگر هتل های 5 ستاره کیش

هتل ایران ، هتل مارینا پارک ، هتل پانوراما ، هتل میراژ ، هتل شایگان ، هتل ویدا ، هتل کوروش ، هتل بین المللی کیش ، هتل پالاس و هتل پارمیس. باید بدانید که می توانید هر هتل را از طریق اینترنت رزرو کرده و به راحتی هزینه آن را بپردازید. همچنین می توانید خانه یا ویلا را در اینجا با ارزان ترین قیمت اجاره کنید.

⭐هتل های کیش نزدیک ساحل

چندین هتل و خانه سنتی در کیش وجود دارد و در اینجا ما هتل های ساحلی را در سطوح مختلف معرفی می کنیم. بر این اساس ، هتل های زیر کیش دارای بهترین قیمت ، خدمات و دسترسی به مناطق گردشگری شهر در نوع خود هستند.

  • هتل شایان
  • هتل ترنج
  • هتل داریوش
  • هتل مارینا پارک
  • هتل پانوراما
  • هتل پارامیس

⭐بهترین هتل های کیش 4 ستاره

ممکن است هزینه اقامت در هتل 5 یتاره برای عده ای به صرفه نباشد اما برایشان اهمیت دارد که در جای خوب و با کیفیتی اقدام به رزرو هتل کیش کنند. خب ما به شما بهترین هتل های 4 ستاره کیش را معرفی می کنیم.

  • هتل فلامینگو
  • هتل هلیا کیش
  • هتل ارم کیش

⭐هتل 3 ستاره کیش

  • هتل آرام
  • هتل گامبرون
  • هتل آرامش

ثبت نام لاتاری آمریکا با راهنمای گام به گام

ثبت نام لاتاری آمریکا 2023【راهنمای کامل + نحوه افزایش شانس برد】

لاتاری آمریکا چیست و شرایط و سایت ثبت نام آن چه شکل است؟ راهنمای گام به گام ثبت نام تا طریقه بالا بردن شانس پیروزی در قرعه کشی لاتاری را در این بخش بخوانید

لاتاری آمریکا چیست

قرعه کشی گرین کارت یا همان لاتاری قرعه کشی است که هر سال توسط کنتاکی کونسولار امریکا انجام میشود و از میان متقاضیان به ۵۵۰۰۰ نفر ویزای اقامت دائم آمریکا داده میشود.

ثبت نام قرعه کشی در لاتاری مطابق مدت زمان تعیین شده از طریق سایت اصلی لاتاری با آدرس dvprogram.state.gov برای این بخت آزمایی انجام می گیرد. ثبت نام برای قرارگیری در میان واجدان شرایط حضور در قرعه کشی دارای مراحلی همچون بارگزاری مدارک خواسته شده از سوی اداره مهاجرت آمریکا و تکمیل فرم های مخصوص و تایید اطلاعات شرکت کنند گان برای لاتاری 2023 است.
نکته: هیچ گونه مبلغی برای ثبت نام از متقاضیان دریافت نخواهد شد و فرایند ثبت نام لاتاری گرین کارت بصورت رایگان انجام می گیرد .

علاقه مندان به مهاجرت به آمریکا در انتظار پیروزی در لاتاری

مجسمه آزادی نماد ایالات متحده آمریکا

ثبت نام لاتاری 2023 

نکات ثبت نام لاتاری 1400

از مزایای قرعه کشی لاتاری عدم نیاز به ارائه مدارک خاص می باشد. و این بستر فراهم شده است تا همه بتوانند در این قرعه کشی شرکت کنند.
البته توجه داشته باشید از سال قبل افرادی که پاسپورت معتبر (پاسپورتی که در روز ثبت نام حداقل یک روز از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد) دارند میتوانند در این بخت آزمایی شرکت کنند بنابراین تعداد کسانی که توانایی شرکت در لاتاری 2023 را داشته به مراتب کاهش یافته و در نتیجه شانس برنده شدن افراد بالاتر نیز میرود.

❗ توجه: در صورت اشتباه بودن اطلاعات قرعه کشی شما باطل و حق دریافت گرین کارت آمریکا را نخواهید داشت

مدارک ثبت نام لاتاری 2023