alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

هتل های روسیه

هتل های روسیه⭐ | الفبای سفر 

هتل های روسیه ✪ مشاهده لیست، رزرو و اطلاع از قیمت هتل های لوکس روسیه با بهترین قیمت و همچنین رزرو آنلاین هتل های لوکس و ارزان با الفبای سفر

 

انواع هتل های مارکدار در روسیه را جستجو کنید و یک اتاق هتل کامل بیابید. الفبای سفر همیشه بهترین معاملات هتل یا هتل های ارزان قیمت در روسیه را دارد تا با نیازهای تعطیلات شما مطابقت داشته باشد. برای سفر در سراسر روسیه چندین هتل رزرو کنید ، یا یک محل اقامت در هتل مورد نظر خود انتخاب کنید. از هتل های 5 ستاره برتر روسیه تا روسیه با استخر ، سالن بدنسازی ، صبحانه رایگان و دوستدار خانواده پیدا کنید.
از امکانات نقشه برداری و جستجوی ما برای رزرو اقامتگاه لوکس در روسیه با تخفیف عالی یا اقامتگاه خانوادگی در روسیه با ارزان ترین قیمت استفاده کنید. شما می توانید حتی در هتل ها و استراحتگاه های ما در نزدیکی سواحل و مکان های دیدنی معروف صرفه جویی کنید.تمام جزئیات هتل های ما در روسیه را بخوانید:

- نرخ و دسترسی هتل به تازگی به روز شده است
- اطلاعات و عکسهای دقیق هتل
- نقشه شهرها که هتل شما را در روسیه نشان می دهد و نزدیک ترین وسایل نقلیه عمومی و مکان های دیدنی را نشان می دهد

 

در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام هتل مورد نظر خود در شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ روسیه جزئیات هتل مانند امکانات کلی، امکانات ورزشی و تفریحی، موقعیت و تصاویر هتل های مسکو و سنت پترزبورگ روسیه را مشاهده فرمائید.
الفبای سفر پارسیان با گردآوری لیست کامل هتل های روسیه اعم از هتل های لوکس و معروف 5 ستاره تا ارزانترین هتل های این شهر بر آن است تا کاملترین اطلاعات را برای انتخاب مناسبترین تور روسیه در خدمت گردشگران این دو شهر زیبا در روسیه قرار دهد.

هتل های سنت پترزبورگ

هتل های سنت پترزبورگ ⭐ | الفبای سفر   

هتل های سنت پترزبورگ ✪ مشاهده لیست، رزرو و اطلاع از قیمت هتل های لوکس سنت پترزبورگ با بهترین قیمت و همچنین رزرو آنلاین هتل های لوکس و ارزان با الفبای سفر

شهر سن پترزبورگ که دو قرن قبل از مسکو به عنوان پایتخت امپراتوری روسیه خدمت می کرد ، محل معماری های شگفت انگیز مانند کاخ زمستانی و کلیسای جامع سنت اسحاق است. با قدم زدن در کلانشهر می توانید نیم نگاهی به گذشته امپراتوری آن بیاندازید. برای استفاده بیشتر از زمان خود و دیدن شهر با سبک ، یکی از این هتل های مجلل را بررسی کنید تا احساس تزار یا تزارین کنید.

در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام هتل مورد نظر خود در سنت پترزبورگ جزئیات هتل مانند امکانات کلی، امکانات ورزشی و تفریحی، موقعیت و تصاویر هتل های سنت پترزبورگ را مشاهده فرمائید.
الفبای سفر پارسیان با گردآوری  هتل های سنت پترزبورگ اعم از هتل های لوکس و معروف 5 ستاره تا ارزانترین هتل های این شهر بر آن است تا کاملترین اطلاعات را برای انتخاب مناسبترین تور ارزان سنت پترزبورگ در خدمت گردشگران این شهر زیبا در روسیه قرار دهد. 

بهترین هتل های نزدیک موزه هرمیتاژ دولتی کدامند؟

Pushka Inn Hotel ، Kempinski Hotel Moika 22 و Sky Hotel برخی از محبوب ترین هتل ها برای مسافرانی هستند که به دنبال اقامت در نزدیکی موزه دولتی هرمیتاژ هستند.

بهترین استراحتگاه های سنت پترزبورگ کدامند؟

هتل Repino Cronwell Park ، Aquamarine Spa-Hotel و Terijoki Hotel & SPA همه استراحتگاه های محبوبی برای مسافرانی هستند که در سن پترزبورگ اقامت دارند. 

بهترین هتل های نزدیک کلیسای منجی کدامند؟

هتل های محبوب نزدیک به کلیسای منجی بر خون ریخته شده عبارتند از هتل پوشکا این ، هتل بوتیک 3MostA و هتل اکاترینا. 

بهترین هتل های لوکس سنت پترزبورگ کدامند؟

از هتل های لوکس معروف سنت پترزبورگ می توان به هتل لوته سن پترزبورگ ، هتل آستوریا و هتل چهار فصل هتل شیر پالس پترزبورگ اشاره کرد.

کدام هتل ها به فرودگاه پولکوو نزدیکتر هستند؟

هتل های محبوب نزدیک به فرودگاه پولکوو شامل فرودگاه Crowne Plaza St. Petersburg ، یک هتل IHG ، Park Inn by Radisson Pulkovo Airport St. Petersburg و Airport Pulkovo Hotel هستند.

بهترین هتل های نزدیک کاخ پیترهوف کدام هستند؟

تعدادی از معروف ترین هتل ها در نزدیکی کاخ گرند پترهوف عبارتند از هتل نی پیترهوف ، هتل سامسون و هتل نادژدا.

بهترین هتل هایی که حیوانات خانگی را در سن پترزبورگ راه میدهند

برخی از محبوب ترین هتل های دوستدار حیوانات خانگی در سن پترزبورگ عبارتند از Domina St. Petersburg ، Hotel SO / Saint Petersburg و Hilton Saint Petersburg ExpoForum.

بهترین هتل های دارای اسپا در سن پترزبورگ کدامند؟

هتل لوته سن پترزبورگ ، هتل آستوریا و هتل ایندیگو سن پترزبورگ - چایکوفسکو ، یک هتل IHG دارای آبگرم است و نظرات بسیار خوبی از مسافران در سن پترزبورگ دریافت کرده است. استراحتگاه های آبگرم سنت پترزبورگ.

اقامت در کدام محله در سن پترزبورگ محبوب است؟

محله های معروف سن پترزبورگ با هتل ها شامل Admiralteisky ، Nevskiy و Vladimir هستند.

کدام هتل های سن پترزبورگ برای خانواده ها مناسب است؟

هتل گالونوف ، خانه الکساندر و هتل پوشکا اینن همه از خانواده هایی که در سن پترزبورگ سفر می کردند نظرات خوبی دریافت کردند. 

بهترین هتل های ساحلی سنت پترزبورگ کدامند؟

هتل های محبوب کنار ساحل در سن پترزبورگ شامل هتل Repino Cronwell Park Hotel ، Terijoki Hotel & SPA و Skandinavia Country Club & SPA است.

هتل های مسکو

هتل های مسکو ⭐| الفبای سفر

هتل های مسکو ✪ مشاهده لیست، رزرو و اطلاع از قیمت هتل های لوکس مسکو با بهترین قیمت و همچنین رزرو آنلاین هتل های لوکس و ارزان با الفبای سفر

در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام هتل مورد نظر خود در شهر مسکو روسیه جزئیات هتل مانند امکانات کلی، امکانات ورزشی و تفریحی، موقعیت و تصاویر هتل های مسکو روسیه را مشاهده فرمائید.
الفبای سفر پارسیان با گردآوری لیست کامل هتل های مسکو اعم از هتل های لوکس و معروف 5 ستاره تا ارزانترین هتل های این شهر بر آن است تا کاملترین اطلاعات را برای انتخاب مناسبترین تور روسیه در خدمت گردشگران این دو شهر زیبا در روسیه قرار دهد.

❗ نکاتی از رزرو هتل در مسکو روسیه

  • اگر به دنبال یک هتل ارزان در مسکو هستید ، باید در فصل کم بازدید کنید. در ژانویه و اکتبر در مسکو اقامتگاه های ارزان تری خواهید یافت.
  • قیمت اتاق های هتل بسته به عوامل زیادی متفاوت است ، اما اگر شنبه بمانید ، به احتمال زیاد بهترین معاملات هتل را در مسکو پیدا خواهید کرد. عکس آن در مورد سه شنبه صادق است که معمولاً گران ترین روز است.
  • حداقل 90 روز قبل از شروع اقامت خود رزرو کنید تا بهترین قیمت را برای اقامت مسکو خود دریافت کنید.
  • مسکو یک شهر وسیع است. اگر دوست دارید در فاصله کمی از جاذبه های اصلی قرار بگیرید ، به دنبال هتل هایی در نزدیکی میدان سرخ و کرملین باشید ، مانند هتل Assambleya Nikitskaya.
  • برای اقامت ارزان در مسکو ، منطقه Partizanskaya را در نظر بگیرید ، که دارای هتل های مقرون به صرفه در نزدیکی ایستگاه مترو ، از جمله Vega Hotel & Convention Center است.
  • در قلب فرهنگی مسکو هتل های 5 ستاره لوکس زیادی وجود دارد. هتل Four Seasons Moscow و The St. Regis Moscow Nikolskaya دو نمونه عالی هستند.
  • بوتیک هتل های شیک نیز در مرکز شهر فراوان هستند. هتل هایی مانند Golden Boutique Hotel و Assambleya Nikitskaya Hotel شما را در نزدیکی میدان سرخ و کرملین قرار می دهند.
  • خیابان آربات قلب ناحیه آربات مسکو ، قدیمی ترین بخش شهر را تشکیل می دهد و محل اقامت بی شمار اقامتی مقرون به صرفه ، مانند Karlov Most Hostel است.
  • منطقه ای عالی برای زندگی شبانه ، کیتای گورود است ، جایی که مجموعه ای از بارها ، رستوران ها و کلوب های شبانه به مجموعه وسیعی از هتل ها متناسب با همه بودجه ، مانند ارزان Good Mood Hostel یا بوتیک Golden Apple Boutique Hotel ملحق می شوند.

✅ بهترین مکان برای اقامت در مسکو کجاست؟

کاربران از اقامت در مناطقی مانند ناحیه کراسنوسلسکی ، منطقه جنوبی اداری و منطقه Tverskoy ترجیح می دهند. هنگام جستجوی اقامت مورد نظر خود ، این مکان ها را در نظر بگیرید.

 

✅ بهترین هتل های مسکو کدامند؟

هتل متروپل مسکو ، با امتیاز 8.9 از 2879 منتقد ، یکی از محبوب ترین هتل های مسکو است. سایر اقامتگاه های برتر عبارتند از هتل مسکو ماریوت گرند با میانگین امتیاز 8.7 از 6267 منتقد و هتل Izmailovo Alfa با امتیاز 8.8 از 17385 منتقد را کسب کرده اند.

 

✅ هتل خوب در نزدیکی میدان سرخ چیست؟

هتل متروپل مسکو با امتیاز 8.9/10 از 2879 بررسی ، هتلی نزدیک به میدان سرخ است که توسط آژانس الفبای سفر و مسافرانی که سابقه اقامت در آنجا را دارند توصیه می شود.

 

✅ هتل خوب در مسکو در نزدیکی کرملین مسکو چیست؟

هتل متروپل مسکو توصیه شده ترین هتل در نزدیکی کرملین مسکو  است (با 8.9 امتیاز از 2879 نظر)

 

✅ هزینه هتل های مسکو چقدر است؟

68 دلار/شب قیمت متوسط ​​یک هتل در مسکو است که بر اساس جستجوهای ترکیبی هتل ها در تابستان 1400 روز گذشته انجام شده است. برای هتل های 4 ستاره در مسکو ، متوسط ​​قیمت پیدا شده 92 دلار در شب و برای هتل های 5 ستاره متوسط ​​قیمت 204 دلار در شب است.

 

✅ قیمت هتل ارزان در مسکو چقدر است؟

6 دلار در شب ارزان ترین قیمتی است که در تابستان دیده شده. در آخر هفته آینده 17 سپتامبر تا 19 سپتامبر ، قیمت هتل های مسکو از 6 دلار در شب شروع می شود.

 

✅ قیمت هتل امشب در مسکو چقدر است؟

بر اساس جستجوهای انجام شده در 72 ساعت گذشته ، کاربران هتل های مسکو را امشب از 6 دلار شروع کرده و به طور متوسط ​​به 71 دلار افزایش یافته اند.

هتل های دبی

هتل های دبی ⭐ | الفبای سفر

هتل های دبی ✪ مشاهده لیست، رزرو و اطلاع از قیمت هتل های لوکس دبی با بهترین قیمت و همچنین رزرو آنلاین هتل های لوکس و ارزان با الفبای سفر   

دبی جهانی و معماری خیره کننده یک شهر واقعاً جهانی است. دبی با آسمان خراش های فوق مدرن ، مجمع الجزایر مصنوعی جزایر پالم و بزرگترین مرکز خرید جهان ، چیزی برای هر سلیقه ای ارائه می دهد.این شهر که با یک بیابان احاطه شده ، گوهر آینده نگرانه خاورمیانه و امارات متحده عربی است. قایق های تفریحی شیک ، مارینای لوکس شهر ، و همچنین دریاچه برج خلیفه به وسعت 30 هکتار و بزرگترین چشمه دوبی جهان در حال رقص است. با همه اینها ، بازدیدکنندگان ممکن است لحظه ای فراموش کنند که در صحرا هستند.
می توانید در یک ساحل شنی زیبا استراحت کنید ، غذاهای محلی و گنجینه های آنها را بشناسید یا از سفری به صحرای شگفت انگیز دبی لذت ببرید. فراموش نکنید که در عرشه ردیابی برج خلیفه توقف کنید و چشم انداز شهر را از فاصله 1500 پایی تماشا کنید.

دبی چیزهای بیشتری برای ارائه دارد: مسابقات شتر ، پرواز با بالون هوای گرم ، سواری سریع بر روی تپه های شنی و حتی اسکی روی برف! مطمئن شوید که غذاهای محلی را امتحان کرده و از ادویه جات ترشی جات ، که به هزار و یک ادویه معروف است ، سر بزنید. رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه های بین المللی دبی و شارجه آسان است. چه به دنبال یک هتل لوکس خیره کننده ، یک سوئیت ساحلی یا یک اقامتگاه صمیمی باشید ، سایت الفبای سفر مکان مناسبی برای اقامت در ماجراجویی دبی شما دارد.

در این قسمت میتوانید نام هتل مورد نظر خود در دبی جزئیات هتل مانند امکانات کلی، امکانات ورزشی و تفریحی، موقعیت و تصاویر هتل های دبی را مشاهده فرمائید.
الفبای سفر پارسیان با گردآوری لیست کامل هتل های دبی اعم از هتل های لوکس و معروف 5 ستاره تا ارزانترین هتل های این شهر بر آن است تا کاملترین اطلاعات را برای انتخاب مناسبترین تور دبی در خدمت گردشگران این شهر زیبا در امارات متحده عربی قرار دهد.

✨ رزرو هتل 7 ستاره در دبی

آیا تا به حال به هتل 7 ستاره رفته اید؟ شاید نه ، زیرا فقط یک هتل در جهان دارد که آنها را دارد و البته این در دبی است. این هتل با ناوگان خودروهای رولز رویس در جلوی ورودی و فواره های رقصنده مجلل ، از نظر لوکس در بالای لیست قرار دارد. هیچ چیز بهتر روی کره زمین وجود ندارد ، بنابراین تنها چیزی که برای شما باقی می ماند این است که اتاق های خود را رزرو کرده و از آن لذت ببرید!

هتل های تایلند

هتل های تایلند⭐| الفبای سفر

هتل های تایلند ✪ مشاهده لیست، رزرو و اطلاع از قیمت هتل های لوکس تایلند با بهترین قیمت و همچنین رزرو آنلاین هتل های لوکس و ارزان با الفبای سفر

در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام هتل مورد نظر خود در تایلند جزئیات هتل مانند امکانات کلی، امکانات ورزشی و تفریحی، موقعیت و تصاویر هتل های تایلند را مشاهده فرمائید.
الفبای سفر پارسیان با گردآوری لیست کامل هتل های تایلند اعم از هتل های لوکس و معروف 5 ستاره تا ارزانترین هتل های این شهر بر آن است تا کاملترین اطلاعات را برای انتخاب مناسبترین تور تایلند در خدمت گردشگران این شهر زیبا در این کشور قرار دهد.

بهترین هتل در تایلند کدام است؟ یا بانکوک ، چیانگ مای و غیره؟ هتل های زیادی در تایلند وجود دارد. برای سهولت انتخاب ، ما هتل های مورد علاقه خود را در تایلند لیست کرده ایم. همه این هتل ها نظرات خوبی دارند و همچنین قابل لغو هستند. آسان برای مسافر مستقل!

بهترین هتل های بانکوک

بانکوک دروازه ورود به آسیای جنوب شرقی است. اینجاست که بسیاری از مسافران سفر خود را آغاز می کنند و از نظر هتل های تایلند شما بیشترین انتخاب را در بانکوک دارید. استراحتگاهها ، خوابگاهها ، B&B ، Airbnb ، مهمانپذیرها ... همه را اینجا خواهید یافت. برای ما دشوار است که تعیین کنیم در کدام هتل باید اقامت داشته باشید. در بانکوک می توانید خیابانی را که می توانید شب را در آن بگذرانید بسیار بهتر ببینید. خیابان خائو سان خیابان کوله گردان است. دنج ، اما بسیار پر سر و صدا.

  • معمولی– BED STATION Khaosan
  • نرمال–  Riva Surya Bangkok
  • لوکس–  Old Capital Bike Inn

بهترین هتل های آیوتاها

آیوتاها تنها 80 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد. از آنجا که معابد در شب بسیار زیبا هستند (زیرا روشن شده اند) ، اکثر مردم شب اقامت در آیوتاها را انتخاب می کنند. انتخاب بسیار زیاد است و چندان مهم نیست که شب را در کدام تلفن گذرانده اید. مهمتر از آن این است که بدانید بهتر است شب را در اطراف پارک عمومی راما بگذرانید. این در جزیره است.

بهترین هتل های چیانگ مای

چیانگ مای همچنین به عنوان 'رز شمال' شناخته می شود. جایی که بانکوک دروازه ورود به جنوب شرقی آسیا است ، چیانگ مای برای شمال تایلند است.شهر مملو از اقامتگاه های زیبا است. هم در داخل شهر و هم در خارج از آن گزینه های فوق العاده ای خواهید یافت. اگر می خواهید نزدیک رستوران ها ، مکان های دیدنی و اپراتورهای گردشگری بمانید ، بهتر است در مرکز قدیمی (قسمت دیوارکشی شده) بمانید.

  • معمولی– Cassette Hostel
  • نرمال–  Rimping Village
  • لوکس–  Thai Akara

بهترین هتل های چیانگ رای

جایی که چیانگ مای یکی از شناخته شده ترین و پربازدیدترین شهرهای کشور است ، چیانگ رای 'همتای' خود کمی عقب است. مسلماً این شهر به خوبی چیانگ مای زیبا و دنج نیست ، اما این منطقه شاید زیباتر باشد. گذراندن شب در چیانگ رای مشکلی ندارد. محل اقامت زیادی وجود دارد. ما توصیه می کنیم در مرکز بمانید زیرا در آنجا بیشترین محل اقامت و همچنین رستوران ها ، بارها و اپراتورهای تور را خواهید یافت.

  • معمولی– Mercy Hostel – from €10
  • نرمال–  Banlomnow   – from €20
  • لوکس–  The Legend Chiang Rai – from €60

بهترین هتل های پوکت

پوکت در سال های اخیر تصویر منفی ایجاد کرده است. ازدحام جمعیت ، تجاری شدن جزیره و نمایش های جنسی بی پایان به نام خوبی کمک نکرد. با این حال ، این فقط در پاتونگ صادق است و پوکت چیزهای بیشتری نسبت به پاتونگ دارد. شهر پوکت مکانی فوق العاده خنک (و شگفت انگیز) برای گذراندن شب است.

  • معمولی– Na Siam Guesthouse
  • نرمال–  Casa Blanca Boutique Hotel
  • لوکس- Island Escape by Burasari

بهترین هتل های پاتایا

پاتایا یکی از معروف ترین استراحتگاه های ساحلی تایلند است. سالها این مکان مورد علاقه مسافران ، مهاجران و افراد محلی بوده است. همچنین تعجب آور نیست که به معنای واقعی کلمه هزاران اقامتگاه در اینجا وجود دارد.
یکی حتی بزرگتر از دیگری و قیمت آن از 5 یورو در هر شب تا 700 یورو در هر شب است.
بهترین مناطق برای اقامت شبانه عبارتند از ساحل پاتایا (برای افرادی که دوست دارند مهمانی داشته باشند و جمعیت را دوست دارند) ، ساحل Jomtien (برای خانواده ها و کسانی که گزینه های بودجه را دوست دارند) و Naklua & Wong Amat (برای دوستداران واقعی ساحل).

  • معمولی – Aiyaree Place Hotel
  • نرمال –  Bonne Nuit Hotel, Hua Hin
  • لوکس – Dusit Thani Pattaya

بهترین مکان برای اقامت در تایلند کجاست؟

کاربران اقامت در مناطقی مانند بانکوک ، شهر پوکت و پاتایا را ترجیح می دهند. هنگام جستجوی اقامت مورد نظر خود ، این مکان ها را در نظر بگیرید.


بهترین هتل های تایلند کدامند؟

Swissotel Bangkok Ratchada (8.7/10 از 252 نظر) ، هتل Grand Sukhumvit Bangkok (8.1/10 از 1066 بررسی) ، و Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport (8.3/10 از 2860 بررسی) همه مکانهای بسیار خوبی برای اقامت در تایلند هستند.