alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

سفر به مالزی

جمهوری سنگاپور کشور-شهری در جنوب شرقی آسیا است و پایتخت آن سنگاپور است. جنوب شبه جزیره مالایا و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد. مالزی و اندونزی تنها همسایه های سنگاپورند. موناکو و کیشن سیتی از بزرگترین شهرهای سنگاپور به حساب می آیند. سنگاپور با 185 کیلومتر مربع مساحت(صد و پنجاه و هفتمین کشور جهان) در نیمکره شمالی- نیمکره شرقی ، در جنوب شرقی آسیا در کنار تنگه سنگاپور در جنوب کشور مالزی و جزیره سوماترا (اندونزی) واقع شده است.
بر اساس آخرین برآورد ، جمعیت سنگاپور 2 میلیون و 363 هزار نفر (صد و سیزدهمین کشور جهان) بوده و همه مردم این کشور شهرنشین هستند. حکومت این کشور جمهوری است. پایتخت سنگاپور ، شهر سنگاپور است و در حال حاضر از لحاظ در آمد سرانه اولین کشور منطقه محسوب می شود.
در سنگاپور هر گروه از نژادها و مذاهب ، جشن های مخصوص به خود را دارند. تقریبا هر ماه از سال شاهد جشن ها و مراسم با شکوهی هستیم که همه از آن لذت می برند.

 
الفبای سفر پارسیان برگزار کننده تور مالزی

سفر به دبی

دبی یکی از شهرهای هفتگانه امارات است که در جنوب ایران و در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. پرجمعیت ترین شهر امارات محسوب می شود و از جمله لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است. دبی دارای آب و هوای گرم و خشک همراه با آسمان آفتابی و کم باران می باشد. مهمترین صنعت دبی، صنعت گردشگری می باشد و از مهمترین مراکز گردشگری دبی می توان به پارکهای آبی، برج الخلیفه، دبی مال، پیست اسکی دبی، پالم جمیرا، برج العرب، بازارها و بسیاری مراکز دیدنی دیگر اشاره کرد. آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور دبی شما عزیزان را دعوت به دیدن از پایتخت خرید خاورمیانه می کند.
 
الفبای سفر پارسیان برگزار کننده تور دبی