alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

کدام کشورها با کرونا دست و پنجه نرم می کنند

ویروس کرونا به کدام کشورها رسیده و چه کشورهایی فاقد کرونا هستند

چین، ایتالیا و ایران کشورهایی هستند که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشورها بالای 10.000 نفر می باشد.
اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، ایالات متحده امریکا، ژاپن، بریتانیا، سوییس نیز کشورهایی هستند که تعداد افراد مبتلا کرونا در آن ها بین 1000 تا 10.000 تن می باشد.
در دیگر کشورهای جهان چون هلند، عراق، آلمان، فیلیپین، سان مارینو، اندونزی، بلجیم، ناروی، استرالیا، یونان، لبنان، الجزایر، ایرلند، مصر، هندوستان، آرژانتین، بلغارستان، دانمارک، اتریش، کانادا، تایلند، شیلی، تایوان، لوکزامبورگ، پانامه، آلبانی، اکوادور، آذربایجان، مراکش، اوکراین، سودان، قطر، مالزی، فنلاند، بحرین، سنگاپور، اسرائیل، جمهوری چک، پرتغال، ایسلند، برزیل، رومانی، استونی، کویت، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، روسیه، ویتنام، صربستان، اسلواکی، برونئی، کرواسی، فلسطین، پرو، آفریقای جنوبی، پاکستان، گرجستان، مجارستان، کاستاریکا، قبرس، مکزیک، سنگال، کلمبیا، روسیه، بوسنی، مقدونیه شمالی، عمان، ارمنستان، تونس، مالدیو، افغانستان، جمهوری دومینیک، بولیوی، مالدیو، مارتینیک، سریلانکا، جزایر فارو، لتوانی، پاراگوئه، جامایکا، کامبوجیه، گویان فرانسه، زیلاند جدید، ترکیه، قزاقستان، رئونیون، اوروگوئه، بنگلادش، ساحل عاج، کوبا، لیختن‌اشتاین، جزایر مانش، پلی‌نزی فرانسه، گوادلوپ، هندوراس، پورتو ریکو، بورکینا فاسو، کامرون، کوراسائو، جمهوری کانگو، غنا، نیجریه، ونزوئلا، آندورا، آنتیگوآ و باربودا، جزایر کیمن، جمهوری افریقای مرکزی، اتیوپی، گابون، جبل الطارق، گواتمالا، گینه، اردن، کنیا، موریتانیا، مایوتی، موناکو، منگولیا، نپال، قبرس شمالی، جمهوری کانگو، رواندا، سن بارتلمی، سنت لوسیا، توگو، جزایر ویرجین ایالات متحده و واتیکان تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا زیر 1000 نفر می باشد.
طبق آخرین آمارها کشور چین بیشترین افراد مبتلا به ویروس کرونا را داشته و واتیکان نیز رتبه آخرین و کمترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

افرادی که از شیوع کرونا جلوگیری می کنند

تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در برخی کشورهای جهان

طبق آمار جدید ایتالیا تعداد مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا (کووید-۱۹) در کل جهان به بیش از ۲۰ هزار نفر رسید.
بر اساس آمار رسمی کشورها تا کنون حدودا ۴۵۰ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‎‌اند.

تعداد افراد مبتلا به کرونا در کشور ایتالیا

تعداد موارد جدید مرگ افراد مبتلا به کرونا در کشور ایتالیا در روز گذشته به ٦٨٣ تن رسیده و مجموعا بیش از ۷۵۰۰ نفر به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند. این آمار نشان دهنده بیشترین تعداد مرگ و میر در بین کشورهای جهان می باشد.داز چند روز گذشته تا به حال پنج هزار و ۱۲۰ مورد جدید مبتلا در کشور ایتالیا به ثبت رسیده که این آمار نشان دهنده نسبت کاهش آمار میتلایان نسبت به دو روز گذشته می باشد.

ویروس کرونا

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اسپانیا

اسپانیا نیز مرگ ۷۳۸ نفر را در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (کویید-۱۹) در شبانه روزگذشته اعلام کرده است و آمار جانباختگان این کشور به بیش از ۳۴۰۰ نفر رسید.
بر این اساس اسپانیا بعد از ایتالیا با بیش از ۶۸۰۰ قربانی، بیشترین آمار تلفات بر اثر ویروس کرونا را در جهان را ثبت کرده و از کشور چین که مرکز شیوع بیماری کرونا بوده نیز پیشی گرفته است. آمار رسمی جان باختگان مبتلا به کرونا در چین سه هزار و ۲۸۵ نفر بوده است. طبق آخرین آمارها نیز تعداد کل افراد مبتلا به کرونا در کشور اسپانیا به حدود ۴۸ هزار نفر رسیده است.

وضعیت کشورهای اروپایی در پی شیوع کرونا

در سراسر دنیا بیش از ۴۵۰ هزار مورد مبتلا به ویروس کونا تأیید شده و اروپا در حال حاضر کانون این اپیدمی می باشد.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه

روز سه شنبه کشور فرانسه رتبه پنجم جهان را در افراد مبتلا به کرونا به خود اختصاص داد که بیش از هزار مورد مرگ بر اثر ویروس کرونا در آن ثبت شده است. یک رتبه ارشد بهداشتی در این کشور هشدار داده که این آمار می تواند بالاتر نیز باشد، چراکه هزار و ۱۰۰ مورد ثبت شده تنها کسانی هستند که در بیمارستان های این کشور فوت شده اند. مشاوران علمی دولت خواستار افزایش دوره تعطیلی و منع رفت و آمد از ۱۵ روز به شش هفته شده اند.

آمار مبتلایان به کرونا در روسیه

در کشور روسیه نیز آمار مبتلایان به کووید-۱9 به ۶۵۸ تن افزایش یافته است.

اخبار بیشتر در مورد ویروس کرونا

جدیدترین اخبار گردشگری در جهان بعد از شیوع ویروس کرونا

گزارش تصویری از تاثیر کرونا بر صنعت گردشگری

آخرین وضعیت عبور و مرور از ایران به کشورهای خارجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد