alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی و حضور پر رنگ الفبای سفر

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در تاریخ 23 بهمن 1398 با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از تاریخ 23 الی 26 بهمن در 13 سالن برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هرروز از ساعت 9 الی 17 از این نمایشگاه بازدید کنند. 

در این نمایشگاه، ۹۸۶ شرکت گردشگری داخلی و ۴۳ شرکت گردشگری خارجی حضور دارند که به معرفی محصولات و خدمات خود مشغول می‌ باشند و فعالان صنعت گردشگری، شرکت های هواپیمایی، آژانس های گردشگری، هتل ها و  فعالان گردشگری خارجی از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه می باشند، این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است و از سوی این سازمان نطارت نیز صورت می گیرد به طوری که هر ساله اسامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه در اختیار این سازمان قرار می گیرد، این امر سبب می شود تا حضور شرکت کنندگان به عنوان رکورد محسوب شده و در سوابق کاری آن ها ثبت شود. از بین 1028 شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه، ‌۴۳ شرکت خارجی و 985 شرکت داخلی فعالیت می کنند و کشورهای مالزی، اندونزی، ترکیه، افغانستان و سوئیس و ۱۸ شرکت داخلی به نمایندگی از شرکت های خارجی از جمله روسیه، چین، تایلند و ویتنام  نیز در این دوره از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران حضور دارند.


 

برنامه‌های جانبی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران

جشنواره‌های جانبی نمایشگاه بین المللی

  1. جشنواره خوراک
  2. جشنواره اقوام و عشایر
  3. جشنواره موسیقی کشورهای اکو
  4. جشنواره سوغات استانها 

نشست‌ها و همایش‌ها

  1. نشست‌های تخصصی جامعه هتلداران
  2. نشست آژانس داران با گرایش بازاریابی دیجیتال
  3. همایش کارآفرینان در حوزه صنعت گردشگری
  4. سمینار گردشگری سلامت
  5. موسیقی ملی کشورهای اکو و اقتصاد گردشگری
  6. همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری 
  7. نشست سالانه راهنمایان گردشگری ایران

در نمایشگاه بین المللی گردشگری سمینار با موضوعات با رویکرد تبلیغات کلیکی، افزایش توان مالی آژانس‌ها با BSP، آغاز عصر گردشگری دیجیتال، سئو در گردشگری ، ضرورت اتصال آژانس‌ها از طریق GDS های محلی به GDS های بین المللی، نقشه راه موفقیت برای آژانس‌های آنلاین، اهمیت دیجیتال مارکتینگ در گردشگری نوین و با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار می شود.

جهت بازدید از غرفه آژانس مسافرتی الفبای سفر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی علاقه مندان می توانند در سالن 38 غرفه 25 حضور داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد