alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

سفری به نقاط محبوب و همینطور ناشناخته ایران

ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا که در یکی از خاص ترین نقاط روی کره زمین قرار گرفته است و هر بخشی از این کشور جاذبه های طبیعی گوناگونی را در خود جای داده است.

اما سفر و گردش در ایران صرفا به رفتن و تماشای طبیعت بی نظیرش ختم نمی شود، بلکه ایران به واسطه برخورداری از تمدنی کهن، آثار باستانی و تاریخی زیادی در سرتاسر این کشور قابل مشاهده هستند.

اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با اعلام نسیم آنلاین هرچند که امروزه باتوجه به قیمت و گرانی بنزین مردم قید سفر را به نقاط مختلف کشور میزنند اما سفرها همیشه گران نیستند و در این مسیر روش هایی وجود دارد که می توان سفر را تا حد امکان ارزان کرد و در نتیجه گردشی راحت و بدون دغدغه را با صرفه جویی در وقت و پول تجربه کرد و به هرحال با این تفاسیر در این بخش میخواهیم سفری به مکان های ناشناخته و همچنین پرطرفدارترین نقاط کشور داشته باشیم، پس با الفبای سفر همراه باشید.

شاید بتوان جزایر جنوبی ایران چون قشم و کیش را از خاص ترین نقاط کشور معرفی کرد، جزایری که علاوه بر برخورداری از خطوط ساحلی دریای خلیج فارس، جاذبه های دیگری نیز در آن جا قابل مشاهده می باشند که موجب شگفتی گردشگران میشوند. جاذبه هایی چون

به ادعای مشرق نیوز و به نقل از الفبای سفر، پارک آبی اوشن کیش و دره ستارگان از بهترین مکان های گشت و گذار در ایران می باشند.  هرچند که نمی توان از دیگر شهرها و جاذبه ها مثل پارک مینیاتوری واقع در مشهد به سادگی که از برترین جاذبه های کشور می باشد عبور کرد.

به گزارش تسنیم نیوز و به گفته الفبای سفر، در کشور ما، علاوه بر جاذبه های فراوان و معروف خود جاذبه های گردشگری طبیعی کمتر شناخته شده نیز به وفور وجود دارند و می توان به این جمله پی برد که طبیعت بهترین جاذبه ها را ارائه می دهد که شاید بتوان غار مغان و دره تندیس ها که تندیس های از باد و باران هستند را که جز جاذبه های گردشگری طبیعی نیز هستند را    در این لیست قرار داد که  شاید بتوان خرید تور قشم و کیش و مشهد را بهترین را برای رسیدن به این مکان ها و ماجراجویی در .آن ها دانست هستند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد