alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400
alefbatour

alefbatour

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری بهار 1400

شهر مشهد

شهر مشهد خاستگاه اندیشه های سترگ و مردان بزرگ بوده است. از میان مفاخر بی شمار شهر مشهد و شهر توس می توان به افرادی همجون حکیم ابوالقاسم فردوسی، محمد کاظم آخوند خراسانی، احمد دقیقی، شیخ طبرسی، محمد تقی ملک الشعرای بهار، ثنایی مشهدی، حر عاملی، خدیوجم، رستم ساعاتی، سلطان علی مشهدی، امام محمد غزالی، خواجه نصرالدین توسی، خواجه نظام الملک و مهدی اخوان ثالث اشاره کرد.

چالیدره


مجموعه چالیدره با مساحتی حدود 140 هکتار در منطقه شهرستان طرقبه و در 10 کیلومتری شهر مشهد واقع شده است. این منطقه بادارا بودن اکوسیستم های طبیعی خاص ، پوشش گیاهی ، وجود دریاچه 14 هکتاری ، توپو گرافی تپه ماهوری و شرایط آ وهوایی مطلوب و .... به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب گشته است.



هفت حوض


یکی از معدود جاذبه های طبیعی با مناظر چشم نواز جنوب شرقی مشهد بوستان هفت حوض با وسعت 570 هکتار می باشد که از نظر موقعیت در هفت کیلومتری این شهر واقع گردیده است . برای دیدار از این منطقه طبیعی و کوهسار باید پس از طی مسیر در شهرک سیدی ، سه کیلومتر جاده خلج را پیمود . نام این بوستان به دلیل حوضچه های طبیعی است که در طی سال ها و قرون متمادی با وجود ریزش آب از ارتفاع و نوع کانی ایجاد شده است.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری مشهد، تور مشهد، تور مشهد نوروز 96 به سایت زیر مراجعه کنید. 

www.alefbatour.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد